Välkommen!

Att inte få den sömn man behöver...

Publicerad 2014-11-30 11:55:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Är så trött, så trött.. 
 
Operationen för bråcket i magen närmar sig med stormsteg, närmar sig med stormsteg gör även ångesten.. drömmarna, dom är fan de värsta.. hyper stressad verkar jag vara..
 
När jag väl somnar (med hjälp av alla mediciner jag har till det) så kommer drömmarna direkt känns det som.. är de inte att jag kommer dö av narkosen så är det att vi inte hinner i tid till julfirandet, eller så blir jag super sjuk för operationen inte går som den ska, ofta så dör jag i drömmarna och Andreas hinner inte till mig för att säga hej då..
 
Jag HATAR att jag inte kan styra över mina dumma idiotiska drömmar! Inte konstigt man får massa ångest om dagarna och inte kommer till ro om kvällarna.. 
 
Jag VET ju att operationen kommer att gå bra, men ångesten gör mig svag, tröttheten gör mig svag, jag behöver SOVA! 
 
Detta blev ett tråkigt inlägg, men Vi önskar iallafall Er Alla en riktigt mysigförsta advent!
Jag älskar att man kan börja räkna ner till julen nu, jag är ju som ett barn när det gäller julen som ni flesta nog vet ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela