Välkommen!

avliva...

Publicerad 2008-07-14 09:18:32 i Allmänt

14 Juli 2008 - 09.06

Godmorgon..
Nu sitter jag här ensam i min lilla lya :D
Har precis gjort mig klart.. nästan iaf.. ska med mamma till vetrinöären me hennes hane..
se om han ska få somna in eller vad dom säger :/
Sorgligt..
han är ju en så fruktasvert go katt..
Aja som sagt vi får se..

Igår var en speciell dag..

Idag händer nog inte mkt.. blir väl o sitta lite vid datorn haha..
de e ju så kul nu när man har honom o snacka med..
o nu kanske vi kommit på hur vi ska träffas..
när jag e i sthlm..
kanske ska med mig på pride på slagerkvällen?
jao vi får väl se.. men hur kul ovre inte de o gå å dejt i sthlm? haha..
träffas på halv vägen var liksom :)
I vilket fall som helst så e han jävligt söt :)
Han ser mer ut som en kille jg kan fasna för..
haha..
fastnade ju o smölte direkt när jag såg hans foto på panncake..
ohh tänkte jag honom ska jag ha kontakt med o de gick ju kanon bra :D
hihihi
Nog om de.. ville bara skriva att han e så söt..
haha.. men de finns de fler som är :P
Men inte just DU :O
haha..
ta åt dig vem som nu vill :P
skratt

ahha.. så.. jag satt o funderade på min drömkille härromdagen när jag var ute o åkte mc me pappa..
såhär vill jag ha min drömkille..

Blont lite rufsigt hår..
Bruna ögon..
Normal kroppsbygnad..
Spela gitarr..
Sjunga..
Köra MC..
Snäll..
Givmild..
Förstående..
TROGEN..
Visa sina känslor för allt o alla..

Jao de e så en drömkile ska vara.. vet ju dock att de e väääldigt svårt o htta..
haha..
men kanske finns nn stans vem vet ;)
Vet iaf att en kille med mc skulle passa mig perfekt.. hihi..
Victor hade juh det..
o gud vad kul vi hade tillsammans när de var vi.. o
 när pappa jag o han var ute o åkte mc o aaa.. vi hade nstan alltid skoj..
kan sakna den tiden..
men de var då de o de funkade juh inte ritkigt.. :P

Nee nu har ajg nog babblat klart :P
haha.. s
ka ta o göra mig iorsdning de sista o sen kommer mamma för o hämta mig..
Ha en bra dag alla..

på återseende!
//TucciT





13.09

Nu har vi varit iväg o lilla Nazze fick idag somna in..
kändes tungt o ledsamt..
men han får de nog bra nu..

Sitter ute hos föräldrarna.. håller på o färga håret..
ska snart sköljas ur:)
Hoppas de blir snyggt hehe..
Sen ska vi fika lite o så innan mamma o pappa åker iväg på MC semestern..
Jag ska vara kattvakt o bo här hemma under tiden..
Kommer vara hemma en del också såklart.. får köra lite fram o tillbaka..
måste ju sköta ketterna några ggr om dagen eftersom mamma har kattungar på några veckor nu o så :)
söööta :D

Hoppas de blir fint väder nu medans dom e borta så jag kan ligga här ute o sola o så..
o sne har jag ju cabben hela tiden så hoppaxs de blir fint väder så man får användning för den me;)

Nee nu ska jag ta o läsa Davids blogg här innan de e dax o skölja åhret :)

På återseende!
//TucciT





14.54

Nu var man hemma igen.. färgat håret så nyss gjort mig irodning..
tänkte lägga upp bild så ni ser.. :)
kanske inte syns jätte stor skillnad på kortt men i verkligheten gör de..
shit vad ljust de blev..
haha
men de blev fint :)
eller? ;)

Nu ska jag köra till öland.. haha..
jag får ju som sagt var mina ryck..
så nu ska jag ta mammas cab  köra.. har ju inget annat för mig.. kan jag väl gå där o kolla lite afärer o så :)

P återseende!"
//TucciT


Kommentarer

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-07-14 10:06:57

Yes vi ska sälja och köpa en familjebil nu =) Hoppas bara på att någon köper den! Fin du är på kortet =)

Postat av: Marre

Publicerad 2008-07-14 11:09:37

Fan vad nice med dejt. Låter riktigt kul och spännande du :)

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-07-14 12:38:02

Okeey .. jao de kan ju behövas en failje bil nu ju.. ler..



Tack så mkt :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-07-14 12:39:32

Haha inte säkert de blir nån dejt.. men vi går väl se.. söt e han iaf :)

Postat av: David

Publicerad 2008-07-14 13:40:57

Hahah... det kortet e ju bara så roligt!!!!!

ja stackars nazze, hälsa Anneli och ge henne en kram.

Postat av: David

Publicerad 2008-07-14 13:42:21

Ja det e en drömkille de!

spela gitarr å så mysigt....

lickiht hår....

å inget av det e jag hahahah

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-14 13:50:34

haha javisst är de roligt.. ler.. synd han intekolla där jag pekar bara;)

jao men han har de nog bra där han är nu..

Postat av: Tuccit

Publicerad 2008-07-14 13:51:45

Jao de e verkligen en drömkille.. ler.. lockigt hår har jag väl inte sagt? hahah..

haha näe inget av de äör du.. de e ju förjevligt ;)

kram

Postat av: David

Publicerad 2008-07-14 14:59:35

ser jätte fint ut ochv ädligt ljust...spännsde!

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-16 17:58:17

Tackar så mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela