Välkommen!

Hej Hej

Publicerad 2008-05-07 09:43:24 i Allmänt

7Maj 2008 - 09.17

Hej alla glada :)

Har nyss gått upp typ.. bara varit på toa o så har jag käkat lite frukost med :)
Idag ska jag ut till min polare caroline o hennes två små barn :D weeii.. dom e ju för goa barn..:) På tal om barn, vill såå gärna ha egna barn.. kommer de någonsin o ske liksom? Jag känner mig så efter, alla får ju barn o så nu i denna åldern, alla har fasta förhållanden, känns som att jag inte har nånting.
Känner mig typ ensamast i världen :( Man blir ju inte yngre heller, haha tror jag har ålderskomplex för tillfället lr ngt :P

Sitter här o nyser, usch.
Bror o hans katter bor ju här nu o har gjort sen vi kom hem från sthlm, de börjar min allergi märka av nu kan jag säga.. jobbigt värre. Fast dom e ju söta ler, men i mitt sovrum får dom inte vara, men katthåren kommer ju in där ändå.. får be bror dammsuga idag när han kommer hem.

O nu e de bästmt igen, Rickard kommer på lördag igen.. redan haha.. bara 14 dagar sen sist typ.. men jag klagar inte, alltid skoj me sällskap. Denna gången kommer han bara över natten, men man får vara glad för de lilla, jag ska ju jobba också så... får se vad vi ska hitta på denna gången :)
Eller blir de bara o ligga i sängn o snacka o äta o sova typ som förra helgen? :O haha vi får väl se :)

Undra om man ska ta och fortsätta med gaderoberna, började fixa iordning i dom igår så jag får mer plats :) Blir nog rätt så fint tror jag :) Fick upp mitt nya skoställ igår också, blev fiint.. passade bättre in än det gamla. Så nu har bror dtällt upp de andra på vinden bland allt annat skit typ :P haha.. ingen som vill ha ett skoställ för en billig peng? ;) tihi

Ne får väl ta o gå o göra nåt vettigare nu.
Jag ääälskar barn

Dessa barnen e bara för söta. Polarns dotter o son. Dom, särskilt flickan har verkligen en speciell betydelse för mig.. haft sen hon föddes :) Helt underbar :) O nu har hon fått sig en lillebror, sötast e han, underbar han också ju :) Aja dom ska jag iaf o leka o gosa med idag :)

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela