Välkommen!

Soterat...

Publicerad 2009-01-27 11:50:19 i Allmänt

11.47

Hej hopp igen :)

Kände bara för o skriva lite igen.. ler.. har soterat alla mina gaderober nu... fast endast alla kläder.. blä provat typ allt.. o lev en jävla massa att ta bort.. suck.. ändå ar jag behållt mkt som e på gränsen till helt för stort men som jag kan ha ett tag till på jobb o så.. hehe.. går ju inte göra sig av med allt på en gång.. tur man har en hel del kläder iaf :) hihi
Detta är vad jag tagit bort:

3 par jeans
1par mjukisbyxor
2par shorts
2par 3/4 byxor
3 skjortor
4 koftor
2 klänningar
3 kjolar
9 linnen
2 tunnikor
1 "blus"
1 polojumper
1 långarmad tröja
2 t-shirtar
+ att jag slängt en massa underkläder

Så de blev en hel del iaf.. hmm.. behöver köpa nya kläder till sommaren iaf.. de e en sak som är säkert haha.. har typ inga sommarkläder som passade.. ska åka till faster idag så hon ska få kolla igenom kläderna o se om hon kan ha nåt av de :) Passar ju bra eftersom de e mkt sommarkläder o dom ska åka utomlands :) hhihi

Nee ´nu ska jag ta o fortsätta dona massa..
Ha de så bra så hörs vi sen ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela