Välkommen!

Frustation..

Publicerad 2011-09-01 14:17:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ne idag ä de bättre faktiskt, men tror ni inte jag fick fel eluttag, köpt tre olika nu på två dagar haha.. slå de om ni kan;) men idag köpte jag rätt så nu är det rätt iaf.. nu kan Andreas vara duktig o sätta dit de som ska vara i gästrummet :)

Blev färdigtapetserat igår så idag ska de målas sen sen sen ÄNTLIGEN kan man börja inreda elle aa listerna ska ju sättas upp först, men de fixar han nog imon ;) Tihi..

I dag hinner vi inte så mkt för jag ska vara hos tandläkaren vid 18.10 i Nybro.. och eftersom jag ä en lite mes eller nåt liknande och MÅSTE ta lugnande innan jag åker dit så måste ju Andreas köra mig och vara med mig och hålla mig i handen typ ;)

Men måla hinner vi iaf och sätta upp en dörr.. sen lär vi inte hinna mycket mer idag.. men nu ser jag ett slut på detta iaf..

Tänkte jag skulle börja sotera lite o ställa ut lite saker i förrådet men vet ju inte riktigt vilka saker han kommer behöva, så får nog vänta lite med det iaf..

Fick iaf reda på idag att mamma och pappa kommer till oss den 16de .. weeeiii tror ni jag blev glad? Tihi, dom har ju bara hunnit vara här en gång :O Men nu kommer dom äntligen och hälsar på och ska fira mig lite tror jag allt ;) Får se om brossan kommer ifrån jobbet också så han kan komma ner.. vore ju riktigt skoj såklart :D

Allt är nästan klart till Isacs dop, jag ska bara bestämma mig vilken färg jag ska köra på och sen ska en sak till köpas, sen är allt klart.. hur skönt är inte det en hel månad innnan det är dax? Typiskt mig, men det är ju sååå mycket skönare att ha de färdigt än att behöva stressa precis innan, nu får jag det exakt som jag vill ha det för att göra det speciellt på mitt sätt..

Tror att jag ska ta o städa upp i köket nu, här inne (i köket) går det ju att ha det rätt så organiserat och snyggt.. vilket är skönt, så det är mest här jag tillbringar min tid nu faktiskt..

Nehe dax att sätta igång.. hoppas ni mår bra mina läsare.. förresten vilka är ni som läser?!

Tack o hej för nu så hörs vi!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela