Välkommen!

Dålig..

Publicerad 2012-06-06 07:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jaaa, förlåt för väldigt dåligt bloggande, lovade ju att jag skulle blogga mer.. men senaste veckorna har jag legat rejält sjuk.. först i lördags (efter en hel vecka utan att orka mig ur sängen o soffan, förrutom toa besök) så orkade jag vara uppe lite och idag känner jag mig någerlunda OK..

Varit vaken sen lite efter fem idag, men känner att lägger jag mig nu så lär jag vara jötte trött när Andreas vaknar.. han ligger där inne i vår säng och sover som ett litet barn just nu.. helt underbart söt <3


Andreas är verkligen mitt allt.. mitt hjärta.. som han ställer upp för mig, det ör otroligt, även om jag ibland har svårt för att se detta så gör han det.. på sitt lilla vis.. och för det OCH MYCKET ANNAT så älskar jag denna människan av hela mitt hjärta <3


Mycket har hänt sedan sist, Elins brlöopp var helt fantastiskt.. såå fint att man rördes till tårar i kyrkan.. magiskt.. det är väl egentligen de stora som hänt sen jag skrev sist.. förrutom alla läkarbesök o så, men orka skriva om det.. man blir bara depprimerad...

På tal om deprission så får ni nog stå ut med att det kanske blir lite deppigt här i bloggen till och från.. har nämligen en period nu så jag kan gråta flera gånger om dagen men vet inte varför jag gråter egentligen, känner mig bara galet depprimerad och ledsen.. är väl för man är/varit så pass sjuk och inte orkar göra något..

Nu funderar jag dock på att plocka iordning i köket efter gårkvällens goda middag.. så de är gjort när Älsklingen vaknar från sin skönhetssömn ;)

Ska försöka blogga mer.. men då vore det ju kul om folk skulle vilja kommentera lite och så också? ;)


Ha en fin dag så ses vi när vi ses helt enkelt :)

Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela