Välkommen!

Ensam i natten...

Publicerad 2012-06-07 02:24:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ligger här med en sovandes Andreas bredvid mig.. Men jag, jag är som vanligt vaken på natten :( tog en sömntablett nu så jag kanske lyckas somna om en stund ;)

Klockan ringer vid åtta, för idag ska jag till Nybro o förändra mig lite är det tänkt ;)

måste förbi min läkare också och hämta mitt senaste sjukintyg så att jag kan skicka in dom... Ska bli spännande och se vad de står denna gången...

Sen om jag hinner så blir de en snabb runda till Malin, måste ju vara i Kalmar senast halv två.. Eller struntar jag i de... Skulle tränat men får se hur jag mår

Nu ligger jag här bredvid min sovandes prins
Med detta så slutar jag detta och ska krypa intill min käraste och sova...


natti natti

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela