Välkommen!

Inte kunnat blogga..

Publicerad 2012-06-25 17:35:22 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hellu där..
 
ber om ursäkt för jag inte bloggat, försökte blogga hur mycket som helst i Stockholm men nu ser jag att de tydligen inte funkat pga att blogg.se håller på med att ändra saker, hoppas det snart funkar att blogga från mobilen igen!
 
Har iaf haft en underbar vecka i Stockholm med min älskade Andreas.. varit hos bror och David.. Tack snölla ni för underbara dagar :) Sen i helgen eller ja, i torsdags, drog vi vidare till Andreas pappa i stugan med lite annat löst folk ;) Trevligt värre.. där blev det tradiotionellt midsommarfirande.. mkt mysig midsommarafton <3
 
Idag är jag väldigt sliten, men packat upp allt iaf, tvättar, varit o handlat, varit hos chefen och fixat lite annat smått o gott här hemma..
 
 
Andreas börjar första dagen efter semestern med att jobba över.. till 18,00 har han sagt, men de får vi se hur länge det blir, hans tider går inte riktigt att lita på i vissa lägen ;) hehe.. själv ska jag ta och förbereda dagensmiddagsom jag tänkte skulle bli kötfärsbiffar medfatost, ugnsbakad färskpotatis och tsatziki :D Mumma.. tsatzikin har jag dock redan gjort :)
 
 
 
Ha en fin dag nu så hörs vi!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela