Välkommen!

Man ska aldrig sluta förvånas av mig... ;)

Publicerad 2012-06-26 14:21:02 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag är ingen vanlig dag, idag har jag varit hos tandläkaren ENSAM igen.. jag är lika stolt och förvånad över mig själv varje gång :) Underbar känsla när jag går därifrån efter berömm OCH vetskapen om att JAG klarat det :) Jag lär mig helt enkelt, även om det fortfarande är med mycket tunga steg jag tar mig dit, så gör jag det iallafall och det är jag STOLT över.. och vet med min säkerhet att det är fler som är stolta över mig i denna situation med tanke på min skräck :/
 
Kaffedrickande har också förvånat veckan som varit, började med att jag beställde in en latte med vaniljsmak (har kunnat få i mig de några gånger förrut också) men nu gick den ner och jag tyckte de var riktigt GOTT.. en dag senare beställde jag en starkare kaffe, utan tillsatt smak och inget socker, bara skummad mjölk.. Andreas ich jag skulle dela, men slurk sa det så var koppen slut och Andreas fick endast smaka lite som var kvar på botten ;) ooops.. men de gjorde inget för honom, han tyckte enbart det var skoj och bara njöt och skrattade åt mit kaffedrickande.. Sen kom helgen och vi skulle äta frukost i stugan, självklart blev det ingen kaffemugg framdukat till mig eftersom jag inte dricker kaffe, men suget kom och jag hämtade en kopp till allas (särskilt Andreas) förvåning och hällde upp en mugg (kanske bara lite mer än halv) och sen mjölk i det.. och jag drack upp det med ett slurk till frukosten.. där blev jag själv riiiktigt förvånad, jag har väl ALDRIG druckit bara kaffe med mjölk i?! Utan att ens göra en ful grimas? Vad händer?! hehe
 
Jag har kommit på varför folk går och fikar och tar en kaffe med nåt chokladliknande till, det är ju GOTT.. hör och häpna men faktiskt... ;)
 
 
 
Min fundering nu är.. vad håller på att hända? Håller lilla Therese på att bli vuxen? Nån slags kris? Eller är det helt enkelt så att frisyren ändrat mit? Jag tror på de sisnämnda ;) hahahaha... skämt o sido, men lite kul är det allt ;)
 
 
 
 
 
Nu är tvättmaskinen klar så bäst att sätta igång tummlaren, måste ha torr kofta på mig ikväll.. är ju ingen vanlig dag idag.. ne, för det är ju min frus -års dag, så detta ska firas med lite mys på stan, lite mat o så :) Grattis Jessica på din dag! hon börjar bli gammal den tjejen också nu :P
 
 
Ha en fin dag så hörs vi!
Kramis

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-06-26 14:31:55

Vi börjar nog bli gamla. haha. Jag började dricka kaffe för knappt ett år sedan. Absolut inget måste varje dag, men tar man en fika på jobbet eller en fika på stan, kan det vara gott med kaffe :)

Svar: Hehe.. usch börjar vi verkligen bli så gamla? ;) illa detta Elin.. hehe
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela