Välkommen!

Strypt mig...

Publicerad 2012-06-27 13:09:21 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Det är just vad Andreas skulle gjort om jag serverade honom denna mat... men idag har jag verken tid, ork eller lust att laga någon mat och blev sugen när jag gick i affären och det är ju trotts allt bara jag som ska äta lunch idag ;) hehe.. det blir lassagne, inte testat sorten förrut så vi får väl se vad de smakar.. ibland får man faktiskt fuska, även om det i dettta hemmet aldrig finns halvfabrikat typ.. ;)
 
 
 
 
Idag står det jobb på schemat ikväll.. börjar vid halv fyra.. men ska hämta Jexxica vid tre då vi ska åka och hämta sallad som blir kvällens middag på jobbet.. gott.. räksallad (Jessica tar såklart vegitariskt).. mumms.. vi lyxar till de ibland våra kvällar ;)
 
 
Plockat, tvättat, handlat o donat massa under dagen här.. men nu blir det lunch..
 
Hoppas ni får en fin kväll, hoppas själv på att få det, men vi får se.. det är tydligen lite körigare på jobbet om kvällarna nu igen har jag hört så vi får se hur det går.. men det ordnar sig säkerligen på nåt sätt :)
 
 
Kraam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela