Välkommen!

Tandläkaren

Publicerad 2012-06-14 19:46:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej...

Idag var det med tunga steg jag gick upp ur sängen... Skulle ju till tandläkaren och dra ut en tand, sååå rädd var jag men det gick kanon bra *stolt* men mycket gör det att Andreas är sånt enormt stöd för mig.. Tack älskling för du tog dig ledigt och följde med!!!

Mest bilat hela dagen, kommit en himla massa blod som jag fått stoppa hela dagen men nu verkar de nästan avtagit helt.. Vilken lättnad.. Däremot har jag enorm värk där tanden suttit och hela käken, men de ger väl med sig det också :D

Andreas är iväg och grejar med bilen tillsammans med Leo idag igen så jag bara tråkar :( men till åtta trodde dom att dom skulle vara klara?! Ah vi får väl se hur de blir med den saken.. Hihi

Nu medans jag var uttråkad och inte får göra något ansträngande (fick stränga order från tandläkaren) så har jag passat på att testa ytterligare ny frisyr och sminkat mig lite ;)

Här kommer smakprov.. Ska färgas imon.. Frågan är bara HUR?!

Ha en fortsatt bra kväll alla glada ;)
Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela