Välkommen!

Mamma <3

Publicerad 2013-04-17 08:40:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Just nu går mina tankar till mamma som är på väg till sjukhuset för att opereras.. tänker på dig mamma, detta kommer att gå super bra <3 Älskar dig!!
 
Själv ska jag alledes strax åka till sjukhuset och ta massa prover, som om att jag inte redan har förlorat tillräckligt med blod :/ Är fastande sen igår kväll så är yr pga det också.. men tar med en banan och dricka så jag får energi efter dom tagit alla rör.. sen blir det att åka till affären och köpa blodpudding, känner att jag behöver extra järn just nu, så blodpudding får bli min lunch idag!
 
Har inte haft tid eller ork att uppdatera faktiskt.. i förgår började jag blöda rejält.. så igår var jag och köpte tabletter så blödningarna ska bli lite mindre, hoppas dom hjälper, hade så ont natten till igår också så det var helt sanslöst.. men inatt har det varit bättre, dock fortfarande väldigt mycket blödningar.. får se om det lugnar ner sig under dagen här.. Även haft lite feber några gånger och är rätt så allmänt påverkad så ger det idag också och ser så jag blir piggare, annars får det bli att ringa sjukhuset i morgon så får vi se vad dom säger..
 
Ikväll är det klubbmästerskap.. så jag ska ner och hejja lite på min Älskling såklart <3
 
Vi håller på med biorummet nu, tömmde det lite igår så nu får vi se när vi ska börja "på riktigt" där inne.. hallen är klar med alla lister och dörrar och allt.. :D weiiii.. Ska bara ta penseln och måla allt en gång till och snygga till det, men det får jag ta när jag är lite piggare och så..
 
Nu vet ni att jag lever iaf, fortsättning om operationen kommer senare.. som sagt, har verkligen inte haft någon ork och så har jag haft fullt upp när jag orkat!
 
Kram på er, nu sticker jag till sjukan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela