Välkommen!

Den är GUL!

Publicerad 2013-03-02 11:47:45 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Min fina cyckel som jag köpte igår! Är super nöjd! Hoppas bara den är skön att cykla på också, kan ju inte testa eftersom jag troligen ramlar med foten om jag ska bromsa och stanna.. men nu är den iaf min <3
 
Har inte riktigt sån gul färg som på bilden jag hittade på nätet, men GUL är den iaf och den syns vill jag lova! Så nu kan jag ut och cykla när foten tillåter det! Utmärkt!
 
Ska hämta den på tisdag! Nöjd!
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-03-02 11:49:47

Hihi hoppas du inte förväxlas med brevbäran;)

Svar: Haha.. de får vi inte hoppas :) Skrattar!
TucciT

Postat av: Elin

Publicerad 2013-03-02 15:24:18

Att du inte valde en grön. Det är ju din färg:)

Svar: De fanns inte trodde dom! Köpte den på intersport och dom hade utförsäljning, så dom viste inte om dom skulle få in fler och i vilka färger.. plus att gröna börjar bli så vanligt nu och den gula är väldigt fräck i färgen, inte alls som på bilden!
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela