Välkommen!

Plock, plock, plock och plock..

Publicerad 2013-03-28 12:48:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Plockar som vanligt, undra hur snabbt allt skulle gå om jag hade varit frisk och utan alla besvär, troligen myyyycket snabbare, jag hade sluppit ta pauser hela tiden och sluppit ha med kryckorna och utan huvudvärken hade jag haft mycket mer ork.. men med alla problem så får man ta det för vad det är.. fint blir det ju iallafall, även om det kanske tar väldig tid!
 
Idag ska Andreas limma på gips på hallgolvet, för i morgon kommer mamma och pappa, pappa ska hjälpa oss att lägga klinkers i hallen.. det kommer bli sååå fint.. och ska bli skönt att ha mamma och pappa här, även om det bara rör sig om någon dag..
 
Sitter och tar de lugnt i soffan just nu.. skönt faktiskt! Även om det kliar i benen och jag vill gå och plocka med saker, men snart finns det inget jag Kan plocka med :P haha.. och huvudet behöver verkligen vila, har grymt ont :(
 
Har lite mer små-saker till försäljning så kommer snart ett nytt inlägg med det, fått in ett antal hundra denna veckan, känns ganska så bra måste jag säga.. då kan man köpa nytt utan dåligt samvete ;) Skrattar.. beställde saker igår och idag till inredningen så det är skoj att kunna unna sig lite nytt <3
 
Ska fortsätta se på barnens sjukhus nu.. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela