Välkommen!

Sömnlösa nätter

Publicerad 2016-07-13 01:27:03 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Detta med att när man ska sova själv är det helt hopplöst känns de som, jag är super super trött men så fort ögonen börjar blunda och koppla av, så är de som jag vaknar med ett ryck igen.. 

Men varför somnar jag så mycket lättare när jag sover tillsammans med någon? 😳

Jag har legat här nu sen halv tio och ögonen går i kors men ändå somnar jag inte...

Försökte med en halv sömntablett till nu och även en lugnande, så jag hoppas stt jag ska komma till ro snart!


Saknar verkligen Andreas trygga famn ❤️

Kommentarer

Postat av: Amelda Jakstrand

Publicerad 2016-07-17 23:21:07

Jag beklagar verkligen att du mist din sambo. Elin skrev till mig men fattade inte att det var du:-( stor kram jenny Elins vän

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-17 23:21:11

Jag beklagar verkligen att du mist din sambo. Elin skrev till mig men fattade inte att det var du:-( stor kram jenny Elins vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela