Välkommen!

Mitt nya hus

Publicerad 2016-06-27 06:42:23 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Måste tyvärr sälja Andreas och min dröm, finns ingen möjlighet att bo kvar 😪 hoppas någon köper huset och får deras drömmar uppfyllda istället 😏 

Jag har i alla fall hittat mitt eget hus, som kan uppfylla mina drömmar, förutom drömmen att ha Andreas kvar förståss 😪 men han kommer alltid finnas med mig vad jag än gör eller vart jag än bor! Alltid saknad -alltid älskad!

Här kommer bilderna på mitt nya hus som ligger i Örsjö, helt centralt mellan mina allra bästa vänner och 3 av 4 gudbarn och deras syskon ❤️ 
















Jag tror det kommer bli väldigt bra, det känns bra men hade känts bättre att bo kvar i Smedby med Andreas såklart 💔❤️😪

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela