Välkommen!

30 år och "änka"

Publicerad 2016-05-28 18:29:23 i Dom är värda en kategori! Saknad!

Det var länge sedan jag skrev här.. men är nog dax att öppna upp bloggen igen och få ur mig alla mina känslor..
 
Det har varit en mycket tuff tid de senaste halvåret, min sambo, fästman, den bästa i världen blev hastigt jätte sjuk och klarade en hel del kamper då han inprencip var nere i graven och vände, men så för nån månad sedan så började de vända och vi fick tillbaka lite av vår Andreas som vi älskade..
 
Men sen den 15:de Maj så lämnade han jordelivet för gott, efter tappert käpande under fem månaders tid.. kan inte i ord beskriva min sorg.. livet är SÅ förbannat orättvist!
 
Så nu tror jag att jag kommer behöva skriva lite här för att få ur mig lite, då jag skriver bättre än jag pratar tyvärr..
 
 
Du finns alltid i mitt hjärta Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela