Välkommen!

Förbannade drömmar :'(

Publicerad 2016-06-07 10:41:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon på er!
 
Här sitter jag och skakar ensam i Stockholm medan dom andra jobbar <3
 
Vaknat från och till hela natten av sjuka drömmar, helt galna, såklart om Andreas, sjukhus, boende och mig :'( hoppats på att varje gång jag vaknat och somnar igen så har jag velat att drömmen ska ta slut, men inte, fortsätter med samma dröm och så har det hållt på hela jävla natten.. suck
 
Lite kort om dömmen:
Jag bodde med Andreas på sjukhuset, han var mycket sjuk, de var mer något hem för sista tiden i livet.. men en dag kom polisen och tog mig till en liten lägenhet där jag helt plötsligt skulle bo, jag var fara för Andreas om jag bodde med honom.. för att jag inte hade kommit en gång när han låg på riktigt sjukhus när dom hade ringt, det var i nån speciell månad detta hade hänt och nu fick polisen reda på det.. men sen visade de sig att det var att Andreas låg på Ecmo i stockholm, så jag var ju där och satt vid hans säng.. som alltid! Men på nåt konstigt sätt så var detta fara för Andreas sista tid i livet så jag fick bo i någon liten konstig ful lägenhet någonstans.. sen var det massor med konstiga saker som hände..
 
Sen nu på morgonen när jag vaknade så tog jag upp mobilen och sulle skicka ett sms till Andreas om denna sjuka drömmen, för den kändes så verklig så ville kolla så han inte var arg på mig på riktigt.. men då kom det.. då kom jag på att Andreas är ju faktiskt inte med oss längre, kan ju inte skicka ett sms och få något svar, så då bröt jag ihop i tårar såklart :'(
 
Så nu sitter jag här vid Emil o Davids köksbord och bara skakar, har sån fruktansvärd huvudvärk men fått i min morfin och alla morgonmediciner så hoppas det ska bli bättre snart så att jag kan orka ta mig en dusch och sen åka in till stan en liten runda iallafall :)
 
Jag skakar som ett asplöv... ska försöka med endast morfinet och inget lugnande så får vi se hur det går..
 
Ikväll är Emil iväg, han är på resande fot med jobbet och kommer hem i morgon och David slutar vid 18 idag, så en hel dag för min själv.. sen när David kommer hem så ska vi bara mysa tror jag, äta lättlagad mat och se en film, slappa i soffan och bara prata.. han är så bra att prata med min lilla David <3
 
Tack bror och David för jag får vara hos er! Miljöombyte kan nog vara bra!

Nu måste jag försöka få i mig något litet till frukost, mår så illa så vill inte, men måste ju äta.. sen får jag ta mig nåt när jag förhoppningsvis mår lite bättre och kommer in till stan..
 
Hoppas ni får en solig och bra dag <3
 
Andreas, jag saknar dig något enormt, skulle inget hellre vilja än att få dig tillbaka, bara ligga och kramas och lyssna på monster <3 Du är den finaste ängeln av dom alla nu! Älskar dig för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela