Välkommen!

Saknar dig!

Publicerad 2016-06-01 04:24:55 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Saknar dig så de gör riktigt ont inatt 😪

Jag inte sova, de ända jag tänker på är dig, de är så tomt utan dig vid min sida 😪 

Tur att jag har mina underbara föräldrar hos mig som får mig att orka, din bestemor och bästefar ❤️ dom är i djup sorg dom också, mamma gör allt för att sysselsätta sig och pappa kan bara inte förstå att de bara var du och jag i 6 år, du var så älskad sedan första stund så de känns som vi levt hela livet tillsammans! 

Jag önskar så att jag kunde få dig tillbaka! Jag vet att det inte går, men jag vill det så gärna, du var mitt allt! Vi skulle ju planera brölopp och inte begravning 😪 
Jag vill och skulle behöva din famn att gråta ut i, men inser mer och mer att detta aldrig mer kommer att hända 😪 
Alla tycker jag är så stark och modig med allt jag gör, men jag gör allt för din skull just nu, du skulle bara hållt om mig och sagt att allt ordnar sig, att jag inte är ensam och att jag ska vara glad, det är vad du hade velat och jag försöker verkligen, för din skull! ❤️
Tagit både morfin, sömntablett och sobril nu, så hoppas på lite sömn innan det är dax att gå upp ur sängen igen och påbörja en nu dag med städning av huset så allt blir perfekt till på fredag!
Jag vet att du från där du är nu, tittar ner på mig och känner dig stolt över mig 😪❤️

Du är för alltid min och alltid saknad! Jag älskar sig otrolig mycket!

Pussar din egen lilla skatt ❤️



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-01 19:44:38

Tänker på dig ofta, Therese. Andreas det och skyddar dig från där han är nu. Styrkekramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela