Välkommen!

Ett värdigt slut!

Publicerad 2016-06-06 06:43:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

I fredags var det dax för begravning och det kunde inte blivit bättre, varenda sak var så otroligt fint och värdigt för min älskling ❤️ 

Helst av allt skulle jag ju såklart velat ha honom här hos mig, för de otroligt tomt och det gör sååå ont i mig när jag kommer på att han aldrig mer kommer finnas här för mig 😪

Ceremonin var så mycket Andreas så de kändes verkligen som han var med oss ❤️

Det kom så mycket folk så alla kunde inte ens få en plats att sitta på, men de bevisar ju bara så många som verkligen älskar Andreas ❤️

Dagarna efter har varit hemska, saknar honom så otroligt mycket 😪 vill bara han ska vara här hos mig, ligga här i vår säng och hålla om varandra 😪❤️







Du finns och kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela