Välkommen!

Åker hem

Publicerad 2008-08-20 10:52:58 i Allmänt

13.34

Snart komemr moster hem o hämtar mig så ska vi åka till huset direkt..

Precis suttit o kollar på våra bästa år..
börjar bli spännande nu igen :)

men en tanke slog mig o var bara tvungen o skriva lite..

Rex o Mimmi är ju bara ett så flrtjusande par :)
Sånt par man vill vara med nån..
När hon kom hem idag o öppnade ytterdörren så hade Rex lagat god middag med massa tända ljus o jätte romantiskt.. pussade på henne o sen satte dom sig o åt..
sen äta dessert till efterätt tilslammans.. på samma tsallrik o mata varndra..
hii.
.tänk att få uppleva detta?
Haha
de e en sån sak som man bara vill uppleva..
men kommer man nånsdin få göra de?
Jag hoppas verkligen på det :) hihi

Nee nu kom Moster hem.. så niu ska vi ta min packning o åka

ha en bra dag

På återseende!
//TucciT



20 Agusti 2008 - 10.46

Jahapp då åker man hem idag då :/
Delade känslor men ska ändå blir rätt skänt o komma hem..
Har ju typ inte vart hemma nåt under hela semestern ;) hihi
Måste hem o tvätta o städa o komma igång o börja träna känner jag..
Så.. kanske ska man träna redan imon förmiddag kanske?
Jao jag får se..

Kan inte ni som läser gå in o bli medlem på denna sida:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=66887

Samla era poäng o få  biocheckar o pressentkort :)
Kan ju vara skoj :) Lätt o få ihop poäng är de också :P
Jag har får typ 120 poäng sen igår kväll..

Nee håll på här o packar.. Fick låna en ryggsäck av moster o dom ändå nu o packa i märkte jag.. haha..
Men de ska no gå bra

Nu är de endast 5 Dagar kvar till SÖT är hos mig :) hihi..
Saknar..
Längtar..

Fick massa bilder av morsan på min lilla nya kusin Bruno..
Guuud så jävla söt han är :D hihi

Neee ska fortsätta o packa klart o göra mig iordning.. sen när moster lutar jobba halv två så blir de till huset o jobba lite grann innan de  e dax o köra te tåget som går kvart i fyra..

Ha de bra alla läsare

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-08-20 15:40:57

Du e bra på att låna rygggsäckar av folk för att du inte får plats med dina saker i de resväskordu hade närdu kom...hihihi...handlar du så mycket??!?!?!?



Nu vet Erik hur du vill ha det när du kommer hem från jobbet ;)

kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-21 14:57:05

hej! hur känns det nu o va hemma då? snart kommer din boy...maha:) roligt...



amanda förvirrad....så du vet...aaa..herregudars asso ...haha kram på dei

Postat av: Majja

Publicerad 2008-08-22 21:38:15

Men tycker du att deras förhållande är så bra? Rex och Mimi nu alltså. Hon är ju på smällen och berättar det inte ens för honom och håller på strular. Det är nog bara en tidsfråga innan det där är slut också...

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-08-23 18:33:55

Hejsan

Näe de e itne bra med jsut de att Mimmi ljuger för honom.. sån sak ska man ju verkligen inte ljuga om.. men jag emnade just med den grejjen han gjorde :)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-23 18:35:47

Heej.. förlåt för sent svar..

joda de känns bra o vara hemma hihi..

aaa snart kommer min lilla boytoy :P haha.. nöe da.. men min boy :D härligt..



jasså e du förvirrad nu? varför detta? :P haha



Kram på dei

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-08-23 18:38:24

hahhah mjo de e bra o låna ryggsäckar av folk :P hahaha

mjo men handlade inte så jätte mkt i malmö men en del :P haha..

mest tjpcka huvtröjor o de tar ju plats pappa hade varit där nere o hämtat en väska o massa saker från mig dagen innan ajg shoppade.. så jag skulle få plats i en väska men sen gick de ju inte ändå :P ahaha



haha visst vet han.. skratt.. vet inte om han e inne här o läser längre haha.. men de e han nog.. den spötisen. .tycker om honom så mkt :D bara två dagar kvar nu :D lr typ en :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela