Välkommen!

Bilder

Publicerad 2008-08-06 12:17:43 i Allmänt

6 Agusti - 09.45

Nu ska jag börja med att lägga upp alla bilder, dag för dag.. kan hända att ni settt vissa av dom..

25/7 
Börjar med invigningen av pride.. helt underbart rolig kväll... aldrig hafgt det roligare... Därför blir de väldigt mkt kort :) Vill dela med mig från vår absolut roligaste kväll :)
Så titta o njut :D

    
     
    
     

    
   

26/7
Först var det lite mat med bror o David..
Sen spelade David o jag Ytazy på ballkongen.. haha gud vad roligt han o jag kan ha :)
Helt underbart :)
Så här kommer lite fula bilder från det...
Så titta o skratta :D

    
   
    
 

27/7
Nu var de dax för Grönan, var en besvikelse att de var så himla litet, vi hade för oss att de var större..
men när vi väl kom igång så hade vi ritkigt skoj ändå :)
Efter grönan blev de att gå till staps o dricka lite öl..
sen på kvällen blir det party hos några lite lustiga människor, men de blir inte bättre än vad man gör det :)
De kan ni fråga mig o Fredrik om :) hihi
Aja..
Så.. titta o spektulera vad vi gjort denna dagen :D

Grönan
   
    
  
  

Snaps
   

Fest
 
   
 
  

    
  
     


29/7
Då vart de dax för min dejt med Erik.. Den gick förvånadsvert bra och alt flöt väl på :) Mysigt o tgrevligt hade vi det, med promenader, mat, prat, mysiga gator o bio :)
Såhär såg jag ut då ungefär..
så.. titta o beundra ;D




31/7
Då var de dax för den efterlängtade dagen.. Slagerkvällen på Pride..
Började med middag hos bror o David, verkligen jätte trevligt..
Sen blev de tunnelbanan o jag mådde skit dåligt, så jag missade schlagerkvällen o låg istället o bara myste o hade de bra med Erik.. Åkte till slagerkvällen senare på kvällen när jag piggnat till lite, men kom typ när de slutade men hann se o höra några låtar iaf :)
Så.. Kika o se hur kul vi hade på middagen :D

  
    
  
 
    
    

  
 
 


2/8
Då var de dax för paraden, denna dagen skulle Erik hänga me din på Pride o vi såg fram emot kvällen som bara den.
David Erik o jag pallade ju inte gå i paraden så vi gick o drack lite öl o lite sånt medans Emil gick.. Har redan skrivit om detta.. så aa.. här kommer bara bilderna..
så.. titta o se hur fina vi är :D

   
  
 
 
   
  



Så.. nu har ni fått se en hel del, men lååångt ifrån allt ;) hihi
Blev en hel del så de e bara för er o titta o njuta :P
eller nåt :O
hiih

Annars dom andra dagarna i Sthlm har mrst varit o gå runt o kolla, shoppa m.m
Vill passa på o tacka Emil, David, Fredrik o Erik för underbara dagar i Stockholm..
Tycker om er som bara den
Vill göra om allt en gång till :)
Vad sägs om nästa år i Pride park? ;)
hihi

Nee nu ska jag dona lite.. är ju öntligen hemma.. tänkte uppdatera senare idag om gårdagens resa som blev en katastrof ungefär, men var ändå skoj :) hihi

Puss på er!

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-08-06 17:30:50

Många bilder blev det hihi

Klart vi ska göra om det!!!! men du får gärna komma upp innan dess ;)



kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-07 09:06:56

massa fina bilder:)

Postat av: Marre

Publicerad 2008-08-07 15:58:13

Gud så kul att se hur roligt du haft det. Låter riktigt härligt du. Bra saker kommer till fina människor :D

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-08-08 09:42:11

Jaa klart de blev många bilder.. hihi.. vill ju alla ska få se hur super skoj vi haft de :)

Aaa klart vi ska göra om det.. hihi..

aaa jag kommer innan dess.. även om jag får lr inte :P haha

Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:43:32

Tack så mkt :) de blir en hel del bilder tagna när man har sådär skoj som jag haft de i sthlm :) Kram

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-08-08 09:45:55

Heej.. javisst är de.. ler.. har haft de svin skoj verkligen :)

Bra saker kommer till fina människor? haha.. aw.. .tack..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela