Välkommen!

Dåligt av mig..

Publicerad 2008-08-23 18:30:28 i Allmänt

23 Agusti 2008 - 18.22

Oj var länge sen jag skrev.. ber om ursäkt för detta :P
Dåligt av mig..
hii

Har varit rätt så fullt upp sen jag kom hem..
eller egetnlien inte men sitter typ inte så mkt vid datorn längre :O
Inte o e ute på sidor på internet iaf :O Vet inte vad som hänt me mej men känns inte lika skoj o surfa runt massa :P hihi

Igår var de ju första gånge på jobbe efter semestern.. de var som vanligt :P
Fast vissa som dött o vissa som flyttat  till boende o sånt..
Nu flyttar en av mina favorit gubbar på måndag.. lite tråkigt.. men han behöver de :)
Skönt att han äntligen fått boende..
så var o sa hej då till honom igår o sa att vi inte ses mer innan flytten o så.. hih..

Tycker de e förjävligt att de ska vara så svårt o komma in på boende nu för tiden..
Var bättre när de fanns åldersdomshem så man fick bo där om man ville när man lev gammal..
hur kul kan de vara o sitta hemma i en lägehnet lr hus helt ensam? :O
Jag vill inte de när jag blir gammal iaf...

Jao men iaf efter jobbet så var jag borta i affären hos Lisa som vnaligt :P haha..
Bengan var också där.. sen stackhan o jag till bolaget sen stack vi o köpte pizza o åkte hem till honom o smaskade i oss den..
o jag låg typ i hans soffa o halvsov o kollade tv.. haha.. var helt död..
sen körde jag ut honom till sina föräldrar på landet..
sen hem o gjorde mig irodning o ringde min sötis o sen somnade jag :P
haha.. helt väck :P

Idag har det varit std för hela slanten typ :P haha.. storstädat ritkgit ordentligt..
så nu e de finnt tills Erik kommer på måndag morgon :D
weeii vad jag längtar.. inte många dagar kvar nu min söt ;)
Du e goast :)

Även varit borta i affären o snakcat o rökt med Lisa o Marit såklart :D haha
fick super god smörgåstårta i affären också ;)
smarrigt..


Neee tror jag ska ut o ta mig ett bloss.. snart dax o sluta :D haha..

Puss o KRam

på återseende!

//TucciT som varit väldigt dålig på o skriva men ska försöka bättra sig ;)

Kommentarer

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-23 18:56:17

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-23 18:56:43

Tack så mycket=) Har du haft det bra?

Puss

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-24 13:24:12

hihi:)

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-09-02 12:34:24

joda jag har haft de bra :) ler.. hur e de med er då? har vart dålig på o vara inne på bloggen o svara o så nu.. men nu e de nya tag o jag har uppdaterat o så... bättre sen tän aldrig ;) Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-09-02 12:34:51

haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela