Välkommen!

Fullt ös.. i skåne..

Publicerad 2008-08-14 15:51:26 i Allmänt

14 agusti 2008 - 15.46

jaha då var de redan den 14de då :D weeii..
10 dagar kvar sen sätter Erik sig på tåget till mig o e hos mig om 11 dagar :D lääängtar nåt enormt ler..

Varit på Ikea idag med Anna (moster) Micke (mosters man) mormor o michaela (kusinen) trevligt.. ler
O nu har moster o jag nyss vart io hämtat lilla kusinen på dagis o hennes kompis Erik.. fint namn :P haha
Så nu e de fullt ös här hmma o dom håller på här o kastar en stuttsboll. haha..
små barn roar sig väldigt lätt ibland :P

Annars händer inte mkt idag.. fortsätta packa ska Anna o jag göra..
Dom får sitt hus imon.. spännande.. så vi ska vara där i morgon o grejja o så..
allt ska renoveras..
kommer nog bli kanon snyggt ;)
På kvällen imon blir de ensam kväll för mig o Michaela.. Bella busa ska sova hos mormor o morfar o Anna o Micke ska hem till en komåis på middag...
Så Michaela o jag ska ha en mys kväll med wii o kräftor.. gott gott :D

Neee ska återgå o snakca lite me min sötis ;)

Kram på er

Puss på dej ;)

På återseende!
//TucciT som längtar så mkt tills om 11 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela