Välkommen!

Funderingar..

Publicerad 2008-08-11 10:33:30 i Allmänt

11 Agusti 2008 - 10.29

Jaa gud  vad tiden går.. bara 14 dagar kvar.. underbart :D

Men har så mkt tanker o funderingar o igår delade jag med mig av dom till honom..
Att jag känner mig bla för mkt "på" o som att de bara är jag som bryr mig ibland..
men så är inte fallet..
är bara jag som är dum o så osäker som vanligt o inte kan tro på att nån kan tycka om mig typ..

Jahapp har typ nyss gått upp.. eller aa för en halvtimme sen lr nåt..
Legat inne hos michaela (kusinen) på tio år.. så hon låg där så snällt när jag vaknade o tittade på tvn utan ljud..
 hihi så söt :)

Idag blir de nog en rätt så lugn dag.. tror jag iaf.. vi får väl se.. e iof fullt upp här hela tiden :D
haha
De känns i min skalle vill jag lova..

Nee tror jag ska gå ut o ta mig ett bloss o sen vara lite social me min lilla morbror som är här.. han sov här i natt han med :D hiih

Puss o Kram på er

I Like You Erik L

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-11 20:31:02

du har det bra i skåneland hör jag:D bra det. krama!

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-11 20:32:55

Joda jag har de bra, men vill bara de ska bli den 25e just nu.. ;) krams

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-11 20:39:36

varför det da?:)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-11 20:40:16

Erik kommer då ju :P :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-13 17:15:23

haha tack....gick la sådär, du höll nog inte i dina tår o tummar tillräckligt hårt!!! fifan..... haha närå.... o jaaa min prins kommer väl när jag minst anar...höhö din kanske kommit den :D kram!

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-13 17:37:46

haha okeey de var ju synd.. vad var de du ksulle göra da? :O

joo han kommer nog ska du se ler..

mjo den kanske har kommit haha de vet man aldrig :P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela