Välkommen!

Idag är det för mig en alledes speciell dag.. på gott o ont..

Publicerad 2008-08-06 16:35:27 i Allmänt

6 Agusti 2008 - 16.22

Jao idag e de ju då den 6 Agusti..
Nu undrar säkert alla vad de e för speciellt med denna dagen..
Jo de ska jag ta o berätta för er..
den 6 Agusti 2004 gjorde Victor slut med mig.. på vår halvårsdag.. mkt ledsam dag vart det..
den 6 Agusti 2006 blev Rickard o jag tillsammans..
Skulle alltså ha varit 2 år idag..
Så..
Därför e denna dagen speciell för mig, mina två senaste ex var alltså på samma datum.. hmm..
så.. inte bli tillsammans me nån den 6e igen..
Aja nog om de.. nu vet ni iaf..

Aha resan hem igår då.. den gick ju INTE som planerat precis.
suck..
Åkte från Sthlm vid kvart över tio på morronen..
Skulle vara hemma typ halv tre..
Kommer till Alvesta.. Då säger dom att vi var lite för senade så vi som skulle byta till Kalmar tåget hann inte med det.. så vi skulle få vänta i Alvesta i två timmar.. WHAT liksom.. inte sitta där så länge.. men man har ju inget val så jag går snabbt in på internet innan de e dax o packa ner daorn o letar upp Rickards mobilnummer..
Sen packar jag ihop o går av tåget med all min packning.. två resväskor, en ryggsäck, en handväska o en väska med datorn o allt sånt..
När vi kommer av har de andra tåget åkt för EN minut sen.. varför väntar dom inte då för?..
Kämpar med min packning o kommer till slut in på stationen där man skulle hämta nya biljetter..
Står i kö i en evighet.. sen låsa in alla väskor o de jag hade med mig..
Bort på times o hämtar ut en smörgåd o en dricka som man fick för tåget var sent..
Snackar me Erik såklart.. o med Elin..
Sen svarar Rickard.. skickade ett mess till hoom o sa som de var..
så han sa jag skulle komma upp till honom..
visst.. då gör jag det..

Gick upp till lägenheten.. plingade på.. han kom oöppnade..
jätte kul o se honom
känndes himla bra o han var så glad.. Vi snackade o så..
jag ska inte skriva för mkt.. men sen blev de mkt som gick fel..
jag var glad han var skit depp..
varför ränker jag inte gå in på..

Sen går vi iaf ner till stationen.. säger hej då o jag åker hem..
Kommer till Emmaboda o där säger dom att de e slut stationen o vi som ska vidare får åka buss..
visst fine. den stod ju o väntade så bara o hoppa på.. trodde man iaf..
Näör vi kommer ut fylls bussen direkt o vi var inte ens hälften som fick plats..
nehe så där stod man med all sin packning o dom säger att de kommer en buss till om ca 30 minuter..
suck.. jag ringer mamma o ber henne komma o hämta mig istället..
gav upp på allt resande..
så hon kom o hämtade mig iaf :) hihi
Så vid sex tiden kom man hem.. lite förszenat om man säger så..

Åkte till mamma o var där en stund o sne kom pappa hem så jag fick träffa honom lite o så åt vi lite gott o de :)
Sen åkte jag hem.. eller aa bort till Lisa i affären o snackade lite skit o så :)
Sen äntligen hem till min lilla lya.. packade upp allt o sen la jag mig i sängen o snacka lite på internet o sånt där innan jag somna :)

De va rmin gårdag det :P
haha..

Vill säga en sak här nu innan jag avslutar..
till en viss person..
JAG VILL INTE DU SKA MÅ DÅLIGT, VAR INTE DÄRFÖR JAG TRÄFFA DIG FÖR ATT DU SKULLE BÖRJA BLIR DEPPIG, VISTE INTE DE SKULLE KOMMA SÅNA KÄNSLOR, HADE INGEN BAKTANKE MED DET ÖVERHUVETAGET!

O sen.. jag tycker om dej :) Du vet vem du är ;)

Puss

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-07 09:06:11

hum...men, jaha...msn? jag tror jag hängde med...eller gjorde jag det....nej jag vet inte...kanske..hum hum hum haha

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-07 11:02:13

en tjej fixade den åt mig=) är så nöjd! blev sugen när du fixade din! hehe visst är han fin =) älskar han så mycket

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-07 11:03:24

ja tyvärr sövde dom honom...men det gick bra! vi väntar på svaret nuJobbigt Kram

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-07 14:16:50

Vad roligt att läsa att du är så glad nu! Förstår att du haft det trevligt i stockholm =) Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-07 21:48:25

ja visst äre:D

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:44:51

Ja:) hoppas det blir KANOOON(:



Haha ja han e söt han den där tokskallen du vet vem de e me så:) men han e ju "anonym" blöblöblö. han e pajas:) vaaaa gör du då sötistherese? :D:D

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:46:36

aa jag förstår det:)



haha som sagt du vet nog vem det e eg:) menmen

kraam

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:47:34

Gud vad flummit inläögg.. haha men de e skoij :P

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:47:45

Gud vad flummit inläögg.. haha men de e skoij :P

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-08 09:48:28

Jao man blir lite sugen :) dom leyaouten som finns ör ju inte dom roligaste.. kram

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-08 09:48:54

Jao förstår de e jätte jobbigt.. massa kramar till er

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-08-08 09:49:45

Jaoi de e rött skönt o vara lite glad också.. mene e inte helt glad.. mend e får gå.. kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:50:40

Mjo nu när han skrev ut sitt namn vet jag vem de är :) hihi



jag sitter o svarar på alla kommnetarer som en liten tok här haha.. ska snart ner i tvätten.. vad gör sötisamanda då? :D hahaha

Postat av: bella

Publicerad 2008-08-18 09:58:07

Vad coolt, jag visste inte det om victor och richard. värsta tecken ju :S läskigt. ;)

Postat av: Svar till Bella

Publicerad 2008-08-18 10:00:18

hahaha vadå för tecken med Voctor i Rickard? :P ler..



men dom var helt olika dom två haha men samma datum, hade dom ;)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela