Välkommen!

Nytt hus...

Publicerad 2008-08-15 10:18:44 i Allmänt

15 agusti 2008 - 10.12

Jaha då var de den 15 de.. hihi..
10 dagrar kvar tills han kommer.. 9 dagar kvar tills han åker..
underbart
haha jag räknar ner dagarna som man gjorde till julafton när man var liten :)
hihi
Iof e jagfortfarande ett litet barn på julafton som älskar o öppna paket o så :)
Så nu vet ni de.. alla som läser tycker jag ska köpa ett paket åt mig på julafton..
 om de så bara e en penna så e de skoj o öppna de :D
haha.. i love it..

jao o så e de bara en månad o 8 dagar kvar tills jag fyller år.. samma sak gäller där..
älskar o öppna pressenter ;)
haha..

Jao nytt hus då.. vad menar jag me de?
Joo idag får moster o hennes familj sitt nya hus som dom köpt..
dom är iväg o skriver papper o hämtar nycklarna nu :D
Sen kommer dom hem hit o hämtar mig o Michaela så åker vi till huset sen och börjar riva tapeter o sånt hihi..
ska bli spännande o se huset :)
Jag har ju bara sett det utanför :P

Nehe håller på o titta på våra bästa år.. inte sett på ett tag nu så ska fortsätta me de..

Varför har alla slutat o kommentera för? :O

Puss o Kram på er

Tycker om dej Erik!!!!

På återseende!
//TucciT som saknar Erik o kommentarer massa :P

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-15 10:34:30

haha va gulligt, räkna dagarna som till julafton.... då e man lite in lööööööv iaf:D kuuuul:)



Jau jobbigt o sakna någon sådär...jobbigt o VÄNTA...uuuuh.....



hare så kul i huse o riva tapeter då! haha....spännande:)

skulle va kul o riva ett helt hus istället....baam booom kraaaash

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-15 10:36:49

haha yes jag e lite in lööööv jag :P hahah..



mo de e jobbigt o sakna nån. helt klart :(



Haha jaooo visst ska de bli ksoj ler..

haha aa skulle vart skoj o ricva ett helt hus.. booom krasch.. baang.. haha.. Kram

Postat av: David

Publicerad 2008-08-15 16:11:46

Jag ska bli bättre på det jag lovar :)

Ja du fyller år snart...spannande :)

vad önskar du dig? en penna vill jag inte ge ;)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-08-15 17:17:50

haha de låter bra det att du ska bli bättre på de ;)

japp de e inte så länge kvar hihi..

jad jag vill ha en snäll pojkvän.. skratt..

näe mene vet inte ritkigt vad jag vill ha ritkigt.. ett wiii men de e så durt :P haha men prngar till de :)



Krams

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-18 10:25:13

Du e dålig på o uppdatera nuförtiden giiirl! :D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-18 10:30:04

Jao jag vet... har inte hunnit.. inte ens hunnit med läsa din o lala andras bloggar haha... fullt upp :P

Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-18 10:42:56

haha jo jag misstänkte det. det e gött du har fullt upp! jag va tvungen klaga lite över o inte kunna snoka i din blogg bara HAH:D ..nu svarade jag i rätt oxå...goodie:D svarade i min först..kram!

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-18 10:51:50

hahahaha javisst är de..

men nu har jag uppdaterat..

men ska iväg nu

ha en bra dag

krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela