Välkommen!

På väg...

Publicerad 2008-08-24 21:53:34 i Allmänt

24de Agusti 2008 - 21.51

Jaha så e de bara 8 minuter kvar till min sötis sätter sig på tåget :)
hhi underbart ska de bli o få träffa honom igen .)

Åker till alvesta tiiiidigt imon bitti.. hmm hehe
Man får ju inte vara dum ;) hihi

Håller på o fixa me de sista här hemma nu..
har nyss stått o gjort tsatsiki o lagt fläskfile i marinad..
gott gott.. ler

nee får la fortsätta o diska upp efter mig så e de snart klart allting ;)

Kram på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Majja

Publicerad 2008-08-24 22:56:40

Hoppas det går bra och han slipper förseningar nu med tåget. Jag råkar ständigt ut för föreningar nuförtiden, värst var när vi skulle till Arlanda här i somras och åka utomlands... Förseningar är det värsta som finns.

Postat av: Therese

Publicerad 2008-08-29 13:58:30

Hej!



Hoppas allt är bra med dig!

.. Väntar på en uppdatering här nu, flera dagar sedan sist ju! :P



Kram

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-09-02 12:30:59

Joda de gick bra med tåget för honom :) lite dyrgt bar ao åka i typ 12 timmar... nje förseningar e verkligen inger kul du...

kram

Postat av: Svar till Therese

Publicerad 2008-09-02 12:32:11

Hej!

Joda allt e bra.. eller ralativt iaf :)

Jao jag har varit dålig med uppdateringar men nu e jag på g igen ;)

hihi

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela