Välkommen!

Packar...

Publicerad 2008-08-08 11:24:10 i Allmänt

8 Agusti 2008 - 11.19

Hejsan :)

Jahapp då var de dax o packa igen då.. för o åka ner till Skåne imon :)
Ska bli underbart skoj o träffa dom där nere igen :)
Saknar ju mina så kusiner o alla så jätte mkt :)
Håller på o tvätta.. eller nu e de bara att de ska torka..
skulle föröska packa med mig så jag bara har en väska.. mene thi där fick jag.. :P Redan packat en hel väska o e inte klar än :P aha..

Jao annars har inte hänt så mkt.. blir bara städ o tvätt idag.. tårkigt men sant..

Erik ska boka biljett idag..
så han åker den 24de på kvällen o e framme här den 25e på morronen..
eller aa förmiddagen..
suck att de ska ta ver tolv timmar me tåg :O
men men vad gör man?
Han får ju stanna här läääänge så :P hih
Jag saknar honom :)
Han e så söt.., men vi får se hur de går :) hih

Saknar redan min bror o David.. hur ska jag klara mig? haha..
Saknar vissa anra personer också :/

Nee nu ska jag ta o ställa in lite disk som jag diskat :P hihi

Puss på er

På återseende!
//TucciT som saknar den söta pojken o lääängtar såå tills om tre veckor :D

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-08-08 19:51:44

Så det e lite knepigt med att packa hihi...

Å du saknar Erik det förstår jag. vad e det för en veckodag han kommer? hur länge stannar han? Jag vill oxå komma ner då ;) saknar dig med :)

Nu har vi ätit kräftår mums!!!



Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-08-11 10:19:03

Jao de e knepigt o packa för juag lyckjas ju altid få med mig så himla mkt :P haha..

jao jag saknar Erik faktiskt.. han kommer en måndag o stannar väl ett bra tag iaf:P de får vi se hihi..

aaaa ni får väl komma ner då helgen efter där eller nåt :D hihi... aa saknar dej me ju...Oh vad gott me kräftor.. de ska vi me äta här nån dag.. Kram Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela