Välkommen!

Sluta klaga Amanda:P

Publicerad 2008-08-18 10:51:19 i Allmänt

17.27
Sådär ja nu är man åter hos morster o dom..
har varit o shoppat lite me Michaela.. najs :)
Köpte mig ett par tre kvarts jeans
en långarmad stickad svart tröja
två t-shirtar
två halsband
o ett linne till Michaela o ett halsand till henne också:)
hihi.. o ett par byxor till mamma med.. ler..
O så födelsedagspressent till brossan o lite annat smått o gott ;)

Måster e iväg på middag med hennes gammla skol kompisar.. så ikväll blir de lugnt..

Jag har kollat fel på mitt chema.. så jobbar bara fredag denna veckan.. o sen typ nästan hela nästa vecka när Erik e här :(
Dumma mig som tagit fel på vilken vecka vi var på på chemat..
men men de fixar sig ändå.. han får fan ta mig stanna ett tag så jag hinner mysa ordentligt me honom ändå ;)
Love is in the air <3

Neee ska snacka lite me min sötis nu sen gå o leka lite me lilla kusinen innan barnprogrammen :P

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT



18 Agusti 2008 - 10.49

Nu e de såhär att lilla Amanda klagar o tycker jag e tråkig som inte uppdaterar min blogg :P
Så gör d elite snabbt nu innan jag ska iväg på stan med Kusinen :)
hihi

Här i skåne är de fullt upp.. renovering av huset o.s.v..
men skoj e de hihi

Imon åker jag hem.. ska bli rätt skänt.. knappt varit hemma nåt på hela semestern haha..
men de har varit en kul semester o jag har gjort mkt :)

Nu e de bara 7dagar kvar sen kommer han med stort H ;) hihih

Neee nu kom Micke så nu ska vi köra o hämta kusinen o sen ska Micke köra oss till varuhuset..

Ha en bra dag alla

//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-08-18 17:56:01

Så det är "love in in the air" hihi....låter mysigt!



ja du får se till så han stannar lääänge så vi hinner träffa honom igen. Funderar på att komma ner inte till helgen men nästa. Kan det funka??? inget bestämt än.



Så är du kär på riktigt nu eller??

Postat av: TucciT

Publicerad 2008-08-18 17:59:25

haha jao jag tror de :P

ler



nja vi får la se om jag e kär på ritkgit när han komemr men de e jagväl varför ska jag annars sakna honom som faan o bara längta tills han kommer? haha



aa jag ska se till att han stanna lääänge hos mej ;)

hmm okeey de e den helgen jag jobbar då.. som jag trodd ejag var ledig.. o då ska vi troligen till elin o andreas o grilla..



Krams

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-08-19 06:47:13

Du har en väldigt fin bloggdesign!

I like it!

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-19 11:51:38

haha men FÖRLÅT MIG DÅ:D:D:D haha rolig du.... Men jag hade inte sett kommentaren hos mig om att uppdaterat...DOH!....

Men näääeeej fan va otajmat att du ska jobba när din kärlek kommer....men som du sa du får låsa in honom lite längre:P kram!

Postat av: Svar till Junitjej

Publicerad 2008-08-19 21:03:50

Tack för kommentaren :)

Kul du gillar min design, jag är också väldigt nöjd med den :)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-19 21:07:29

haha jaaa du e förlåten dårå :P

haha okeey där ser man :P skratt..

haha ja visst är de.. så irriterad på mig själv men vi hinner träffas iaf erik o jag :) veckan efter jobbar jag typ bara en dag lr nåt så vi ska nog hinna med o mysa ändå ;)

haha jaa ajag ska låsa in honom så han inte kan smita:P

haha

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela