Välkommen!

Stannar lite extra i Sthlm..

Publicerad 2008-08-01 15:00:42 i Allmänt

1 Agusti 2008 - 14.47

Jaha då var vi inne i Agusti då..
skulle ju åkt hem från Sthlm idag med stannar några dagar extra..
får se om jag åker hem på månsdag eller om jag stannar längre haha..
vi får la se ;)

Har ju träffat så söt kille så då vill man ju inte åka hem inte :P
hihi
Har de så bra här hos Bror o David ju :D

Aha igår var det ju då dax för shlager kvällen på pride...

Men först på dagen skulle vi ha hit lite folk på middag..
hihi..

Även Erik var här för han sov här med mig på natten till igår..
 myspys..
Så på morronen låg vi mest o gottade oss i soffan här..
sen upp o duscha o allt sen iväg till sikkla o handla mat o var på systemet :)
hihi
Sen var de bara o åka hem göra sig iordning o sen kom folket som ksulle hit..
trevliga killar..
så de var Jag Erik Emil David Fredrik Sven o en kille till som jag inte minns vad han heter..
Trevligt var de iaf..
O alla verkar tyck om Erik.. de e ju ett stort pluss:)

Vi drack en himla massa sen var de dax att ge sig av mot tunnelbanan..
kl var bara på eftermiddagen..
 fast kändes som de var kväll eftersom vi började festa typ vid två tiden lr nåt :)

På vägen ner till tunnelbanan så  kom jag på att jag glömt både mobil o kamera hemma..
Erik skulle åka hem eftersom han inte har någon biljett till Pride..
Sen började jag må skit kosntigt..
mådde illa, var packad, hade ont i magen, svettades som en gris..
så beslutade mig för o åka med Erik hem istället för o åka med dom andra till slager kvällen..
synd jag skulle börja må så dåligt..
hade ju sett fram emot denna kvällen som bara den :(
men men.. va gör man...
Jag fick de iaf mkt mysigt iaf :D

väl hemma hos erik så la vi oss i sängen..
sen serverade han mig banan o vatten.. o de hjälpte..
mådde bättre av det..
sen låg vi där o bara mös massa o pratade.. super mys var de verklgen :)

Sen gick vi o käkade pizza o jag beslutade mi för o dra till Pride..
så vi gick hem o käkade hos honom sen gav vi oss av till tunnelbanan...

tog tunnelbanan hem hit till hammarbyhöjden..
för o hämta min mobil o kamera..
tog lite shot för mig själv o en öl o sen drog jag ner till tunnelbanan igen för o åka till pride..

När jag väl e frame visar de sig att de typ e slut..
så jag stod där bland tusentas människor helt ensam.. men jag hade skoj ändå :D
haha..
Såg iaf Lena Ph o nån mer.. så allt missade jag ju inte iaf :P
haha
Sen mötte jag upp Emil David O Fredrik utanför o så gick vi till tunnelbanan igen..
 beslutade oss för o åka hem..
Så de gjorde vi då..
Fredrik blev dock lite sur för vi inte ville gå ut men vi orkade inte :/

Så de blev att Emil o David gick o la sig o Fredrik o jag satt uppe som vanligt..
käkade lite rester o sen satt vi på balkongen o skrattade o hade skit kul :)
Sen var de sängen.. sen sov jag :P haha..

Idag e de luuungt.. skulle ju åkt hem men blir ju inte det..
Förhoppningsvis så kommer Erik hit sen..
om han mår bättre..
mådde lite illa men beror nog på att han ej ätit nåt..
jag hoppas på det iaf :)

Sen ikväll blir de kanske förhoppningsvis ut o käka med Brossan David o Erik..
Liten myskväll :)

Neee nu ska jag se om David vill spela lite yatzy med mig :P
Bara han o jag hemma...

Puss o Kram

På återeseende!
//TucciT



    
  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-01 16:30:29

Ja det var verkligen synd att du inte kunde följa med till schlagerkvällen men men ud fick ju i alla fall vara med ERIK!!!!! :)

Postat av: Svar till (DAVID)

Publicerad 2008-08-08 09:40:04

Jaa de var sydn jag inte kunde hänga med på schlagerkvällen.. jag som hade sett fram emot de så mkt.. men men.. jo precis jag fick ju vara nmed ERIK :D han gör mig lycklig :) hihi.. Kram

Postat av: bella

Publicerad 2008-08-18 10:01:47

så söta ni är, du och erik :)

rut och rut ;)

Postat av: Svar till Bella

Publicerad 2008-08-18 10:03:05

Aw tack :)

HIH

japp rut o rur ät vi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela