Välkommen!

Välkommen till världen

Publicerad 2008-08-08 12:43:58 i Allmänt

8 Agusti 2008 - 12.39

vill bara säga välkommen till världen till min lilla kusin som föddes idag på morronen..
gudd vad glad jag blev nu när mamma ringde o berättade..
Min farbror o hans tjej som fått en liten pojke..
så glad för dom :)
 Dom har haft sån otur men nu äntligen e den lilla pojken här :)

Men direkt när jag la på kom jag o tänka på David..
min kusin som har lämnat oss för o åka upp till farfar i himmeln..
David älskade bebisar mer än nåt annat o därför gick mina tankar till honom..
hur glad han skulle ha varit om han var vid livet o fick se denna lilla bebis..
men jag tror han har de super bra där han är nu..

de var väl mest det jag ville säga..
de blev ett glatt ögonblick här nu :)
Jag älskar ju små barn o e så otroligt glad för deras skull..
samtidigt börja jag nästan gråta här när jag kom o tänka på kära David..

Aja ska återgå till o göra mig iordning

På återeseende!
//TucciT som fått en kusin, så hon är sååå glad, men som saknar sin andra kusin David :/
Delade känslor

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-09 08:58:24

Nej va roligt:) grattis till dom ! aww nu blir jag bebissjuk igen:( vill ha fleeeer:D haha

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-08-09 09:02:22

haha jaha vart ska du resa då?:D krams

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-11 10:23:36

Jaa jag vet, jag blir bebis sjuk jag me.. hihi.. vill också haaaaa :D haha..



Jag har rest ner till skåne för ett tag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela