Välkommen!

Ännu mer tabletter

Publicerad 2008-12-19 15:13:33 i Allmänt

15.10

Aha då har vi nyss varit i kontakt me min läkare här i Nybro igen.. har ju så ont i njuren o magen o där gallan suttit o när jag e på toa e de jätte konsiggt.. o vad gör dom då? Joo ät mer tabletter o se om de hjälper.. blir de mörkare kan de vara blod som kommer ut o då måste du uppsöka akuten snabbt.. o får du ondare så åk in på akuten.. shur.. jag vill inte åka in dit.. glöm det.. tänker vara hemma i jul.. åker ingenstans, då har jag ont då o så får vi se vad som händer.. ska hålla koll på min temp me.. får jag feber e de inge bra tydligen.. hmm kanske ska kolla den redan nu eftersom jag känner mig ferbrig.. hmm.. :O daah.. jag blir så trött..

Sja får la gå o kolla min feber nu.. sen diska sen ner o handla mjölk opanta flaskor så jag har råd me mjölken.. blä.. får se om man får besök ikväll :D ore ju inte helt fel..

På återseende!
//tucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-12-19 19:39:25

åh fan vad jobbigt, krya på dig!



svar: linnena är från gina tricot :)

www.ginatricot.com

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-12-23 10:19:33

Joo de e inge skoj me amssa tabletter hela tiden..



Okey hihi dom var snygga iaf:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela