Välkommen!

Barnen

Publicerad 2008-12-07 12:47:52 i Allmänt

12.33

Har varit uppe i ca en timme nu.. Erik ligger där inne o sover så sött.. tänkte vara snäll o låta honom sova tills han vaknar så han e lite piggare idag.. :)

Igår var vi hos Caroline o Barnen o hade de super super trevligt :) Nog länge sen jag hade de så trevligt .. ler.. Först så passade vi barnen lite medans Carolien körde in Thomas till Nybro.. blev lite kort tagna så lägger upp några av dom här snart ;) hihi.. sen när Caroline kom tillbaka så la vi Lucas o sen började vi göra Tacos o satt o mös o käkade :)... Sen la sig Jonna med o vi "vuxna" satt o spelade skip-bo till nstan två pånatten till Thomas kom hem.. hihi.. nee vet inte vad jag ska skriva.. här får ni lite kort :)

Har typ inte sovit i natt så man e lite seg.. somnade typ efter fyra o sen vaknat titt som tätt o haft sååå ont i magen o i såren.. helt galet.. men nu känns de iaf lite bättre.. hoppas mina pojk vaknar snart.. vill ju gosa me honom o pussas o kramas ;) haha


På återseende!
//TUcciT


Sötaste pojkarna ;)



Jag o Jonna var bestisar under kvällen :) Hade as skoj o mys :)


  
  

Jag o båda dom söta barnen :) Syns de att jag älskar barn lr? ;P


   

O så muppen själv:P


Glöm nu inte o kommentera ;)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-12-07 16:36:25

Heeeej!

Härligt att se en sån GLAD "mupp" haha

längar till jag får träffa samma glada mupp i jul!!!!



hälsa Erik

kram David

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-12-07 19:27:12

heeej... haha japp jag e en glad mupp.. Erik e ju här :D o Jag fick gosa o leka me mina älsklingsbarn.. kan man bli annat än glad? ;) Fast får mina attacker o bara gråter. men nu ha rjag ej fått sdom på en o halv dag..



Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela