Välkommen!

bläää

Publicerad 2008-12-20 16:07:56 i Allmänt

16.11

Jao de var mamma som ringde.. så de blir akuten.. blää säger jag bara.. orkar inte med detta :'( Sjukvårdsupplysningen sa att jag måste till akuten för de e ingen idé o skicka mig till nån vårdcentral lr nåt för måste träffa en kirurg.. blä.. blir så trött :'( Aja nu vet ni vart jag befinner mig iaf..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT


16.05

Jao Bläää e de ända jag kan säga.. e så trött på detta nu.. har ont i magen o febrig o dan.. mamma pratar just nu me sjukhuset så får la se vad dom säger :( Hoppas så jävla mkt på att dom säger att jag inte behöver komma in..

Caroline o barnen har nyss gått hem.. dom har vart här o fikat o fått sina ulklappar.. alltid trevligt me besök .. hihi.. o igr så var Bengan här hela kvällen.. trevligt de med :) Får se om han kommer här sen igen.. beroende på om jag ska åk in lr inte.. suck..

Vet inte ritkigt vad jag ska skriva annars idag.. återkommer när jag vet mer.. för nu ringer telefonen.. o nog mamma..

På återseende

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2008-12-21 16:11:53

Hoppas du får komma hem snart eller redan är hemma och slipper vara där i jul.

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-12-22 19:17:56

Hejsna.. joda ajg kom årecis hem här nu.. eller aa för nån timme sen.. skönt de iaf.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela