Välkommen!

Blööö

Publicerad 2008-12-23 10:18:45 i Allmänt

10.12

Gomorron på er.. lillejulafton idag då :) Egentligen tycker jag dee skit mysigt.. men inte nu.. kan gärna vänta några dagar så jag kan bli lite kryare.. är helt jävla genomförkyld.. blev de på sjukhuset.. inge kul alls.. fast nu to jag nyss fram mina slemlösande tabletter så hoppas att dom ska hjälpa lite iaf :)

Aha sjukhuset då.. fick ju åka in i lördags.. givetvis så lägger dom in mig.. på söndagens förmiddag så gör dom en ct röntgen på mina njurar o mage.. läkaren kommer efteråt o säger att dom inte kunde se nåt där, så dom viste inte vad de kunde vara ritkigt men jag fick stanna en dag till.. Igår kommer en annan läkare in.. säger att dom sett på röntgen bilderna att de e svullet runt blindtarmen.. o så tryckte han på de o fy faaaan så ont de gjorde.. men de kunde ej vara nåt större fel eftersom inga prover visar på att jag har nån infektion osv, o ingen direkt jätte hög feber.. men e de konstigt då man äter maxdos av febernedsättande varje dag? :O Aja.. men han skulle kalla på min läkare som opererat mig så han fick komma o ta beslut.. de blev som mamma o jag befarande.. han stod på operation o kunde inte komma på ela dagen.. så jag fick åka hem igen.. läkaren ska ringa mig i vecka två så får vi se hur jag mår då.. de e typ de som hänt nu nr jag vart iväg på sjukan.. plus att jag blivit genomförkyld då.. blää.. allt på en gång..

Idag måste jag försöka orka städa o lite sånt :) Ska ju ha julen hos mig så de får vara lite snyggt tycker jag allt ;) hhi..

Nee nu ska jag dona lite.. eller jag ska nog vila lite så jag orkar dona sen..

På återseende!
//TucciT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela