Välkommen!

Förnyad

Publicerad 2008-12-11 09:28:53 i Allmänt

09.22

Gomorron alla glada :)

Idag e de onsdag.. torsdag till o med. fan vad tiden går.. Erik ligger som vanligt o sover o jag håller på o tvätta de sista från i förgår som jag ej hann med för jag var tvungen o åka till läkaren.. Har precis gjort mig iordning också så jag e klar sen.. för vi ska till Costa idag.. trevligt värre.. Erik o jag.. ska bli mys.. hoppas jag iaf :)

Igår var vi mest hos mamma o pappa.. Erik hjälpte pappa med o köra lite saker till tippen.. o mamma o jag spelade självklart skip-bo.. o så passade vi på o färga våra hår.. så nu har jag både ny frill o ny färg.. e kanon nöjd med allt även om de inte blev som de skulle så fixade de sig till slut iaf :) Man måste ju förnya sig :)

Nu ska ni få lite bilder så hörs vi ;)

Framifrån ;)


Sidan 1 ;)


Sida 2 ;)


Så... vad tycker ni nu då? :) ler.. sa jag vara så nöjd som jag är? :P hihi.. klart jag ska men ändå :P haha.. Lätt o fixa frillen me o de e ju ett stort plus :) Köpte världens bästa grejs till håret hos frisören.. kalas bra i mitt hår.. dyrt men de får de vara för de blir kanon me de.. :D Dock lite dyrt om man ska använda de varje dag.. haha.. jag som typ alltid e så noga me min frill.. jag får väl försöka o inte använda de varje dag för de har jag inte råd med :P

Nee nu e de dax att kila ner i tvätten!

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-12-11 18:18:36

Tjena kexet, står du här å smular :)



Måste bara skriva å säga hur vacker du e på bilderna! Riktigt fina....



kram

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2008-12-11 18:22:07

Snyggt ju....



Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-11 21:47:14

Hej du blev riktigt bra i håret. Hälsa mamma och pappa. Kram på er och har det bra Linda

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-11 21:49:06

håret blev riktigt bra. Kram Linda

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-12-13 10:23:19

Tejna.. yepp här står jag o smular vettu ;) haha.. du e ju för rolig du.. du får inteflirta sådär me mej ;) Blir ju generad här.. asg..



Tack så jätte mkt David.. kul o höra haha :)



Miss ya..



Ses snart.. då blir de modellerna igen ;)

Kram KRam

Postat av: Svar till AnnaPanna

Publicerad 2008-12-13 10:24:01

Tackar så jätte mkt :)

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2008-12-13 10:26:17

Tack så jätte mkt Linda... hoppas allt e bra merd dig.. mamma o pappa hälsar tebax :) Kram

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2008-12-13 10:26:41

hihi tack igen :D

Postat av: amanda

Publicerad 2008-12-13 10:50:00

fin du blev i håret:)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-12-13 11:37:08

TACK så jätte mkt:) kulo höra :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela