Välkommen!

Fortsättning av Julafton :)

Publicerad 2008-12-26 10:43:27 i Allmänt

10.06

Hej på er...nu sitter jag här igen.. soterat korten jag fick av pappa igår så tänkte lägga in lite här snart :) .. Idag kommer lite av släkten hit på lite julfika hos mig :) Ska bli trevligt.. men just nu sitter jag o kollar på svensson svensson på min snygga tv ;) haha.. Ikväll kommer kanske Erik en runda, men de e ju inget man kan hoppas på :P haha.. med honom vet man ju aldrig :P

Igår var de en rätt lugn dag.. började med att jag åkte ut till min väns föräldrar på landet.. snackade lite skit satt o hade de bara mys o lugnt vid tvn.. skönt de me ibland.. sen åkte jag ut till mamma pappa o Emil.. där var de lugnt o vi bara pratade o så.. sen åkte vi hem till faster Kerstin o Tommy.. fikade massa gott o pratade :) Sen åte vi hem till mig o kollade på bonde söker fru o sen spelade mamma jag o bror lite skipbo o så plockade vi lite här hemma :) Sen åkte dom hem o jag satt o såg lite tv o sådär :)

Nee nu har jag nog inte så mkt mer o skriva för tillfället.. men här ska ni få resten av bilderna från julafton:) Titta o njut av vår glädje :)


Vi börjar me litet kort på mig o Tessie :) Värdarna för kvällen ;)


Vimmel från köket :)
   
  


Min mamma e inte alltid snäll, hon kan vara farlig också :P hahahahahaha


Emil o jag öppnar första paketet, allmenackan av pappa :) Vi ser typ ut som femåringar som får paket ;) Men enligt mig e de så de ska vara :) Ler.. älskar klappar jag :D Dom var mkt roliga o titta i dessa kaländrarna :) Ler.. mkt fina kort som ni redan sett :) Tack snälla pappa :D 
    
   

Fick ju paket av Kerstin o Tommy också om jag glömde lägga in kort på bland dom andra julklapparna.. men de kommer här o nu istället ;) Tackar så mkt!
 

Bästa kortet under kvällen :) Enligt pappa iaf.. hihi.. han tyckte de var såå kul.. för han var inte berädd på det.. men e man en linslus som heter Therese o ska vara med på allt så är man :D hahaha


Smsa måste man göra mellan julklapparna me ;) hihi.. undra vem jag smsade med hela julafton :O hahahaha


Tessie ville vara bland alla klappar en stund ;P Hon ville nog också bli inpackad ;) Fast sen tröttnade hon!
  

Jag måste ju visa upp mig lite ;) haha


Brossan fick tillbaka sin gaaaamla mobil som pappa lånat.. haha.. med en hundralapp runt som tack för lånet.. hahaha.. direkt när han fick den tog mamma tillbaka den o låna den igen för hennes gick sönder haha.. som vi skrattade ;)
  

Jag me min älskade Idol skiva.. haha.. den var ritkigt bra faktiskt :) tycker i övrigt jag blev rätt söt på denna bild.. oj får man säga så? :O haha.. inte likt mig o säga sånt ju :O


Sen började då öppningen av dom speciella klapparna.. vi skulle öppna dom på ett speciellt sätt o vi skulle båda få lika dant.. kolla in våra miner o sånt.. de var sååå kul o öppna o sen var jag överlycklig hela kvällen o är fortfarande, TACK ännu en gång mina älskade bästa föräldrar! Älskar er alltid, men inte bara för vi fick fina julklapar utan för att ni är helt enkelt mina föräldrar som jag älskar mkt mkt mkt!!! Lägg även märke till hur jag blir förvånad o sen måste sitta o känna på paketen o tror inte de e sant först :)
   
   
   
 

Sen fick vi varsett sånt här kort också :) Mamma hon kan få ihop de ibland hon :D


De var dom bilderna som var kvar från julafton o lägga upp.. hihi.. oj nu e kl mycket måste gå o dammsuga o sen in i duschen sen göra mig iordning o ta på mig min fina klänning igen innan släkten kommer :)

Ha en fortsatt bra dag.. o god fortsättnning :)

Kraaam

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela