Välkommen!

Glögg kväll :)

Publicerad 2008-12-14 09:47:30 i Allmänt

09.18

Hmm kl är snart halv tio o jag har varit uppe sen åtta typ.. som vnaligt sen Erik kom så kan jag inte sova.. vet inte varför.. han skulle ställa sin klocka på nio idag o gå upp.. än så länge har jag verken hört lr sett honom.. aja.. tänkte iaf vänta me o äta idag tills han vakna så vi för en gångs skull kan äta frukost tillsammans kanske..

Jao igår var de ju glöggkväll hos mig .) De var väldans trevligt måste jag säga :) Vääääääldigt mkt snack haha.. jao vet inte vad jag ska skriva om det.. mer än att de var trevligt o skoj o träffa alla igen :).. O inte minst Lucas o Melwin var de självklart kul o se igen :) Äe nu får ni nöja er med massa bilder :) Bilder säger ju mer än tusen ord ;)

Ska försöka uppdatera lite mer sen.. var ju i kosta härromdagen o kollade på alla fina lampor o så.. måste uppdatera lite grann om de me o lägga ut lite fina bilder ju.. men de fr bli nån annan gång..

Nu bilder från glöggkvällen:P

Glögg måste man ju ha på glöggkväll :P Låter de rimligt lr? :P haha o massa hembakat godis ;)
  

Först av alla så kom självklart mina favorit tomte o Caroline :)


O jag var där jag me, kan ni tänka er ;)


Sötis tomten :)
 

Tomten o tärnan ;) Lucas o jag kunde bilda vårt eget Lucia tåg ;)
  

Vid mina fina gran :)
     

Sen kom Malin Jocke o lilla Melwin :)
 

Dom eller aa Melwin fick paket av mig :) Nalle, strumpor o glas sak från Nybro glasbruk :)


Sen kom även Jessica o Hempus.. trevligt.. inte allt för ofta dom är med oss längre..
 

O nu lite mingelbilder bara :)
   
  
 

Erik o jag.. hahah aaa vi gör oss ju så snygga på kort :P eller vad säger ni? haha.. Men skam den som ger sig...
  

Sen helt plötsligt skulle alla hem på en gång.. hih.. fick bara kort på Melwin som skulle hem ;) Han var inte så glad :P
 

Sådär ja nu fick ni massa bilder från kvällen :) Ler.. Nu har äntligen Erik kommit upp också så nu ska vi äta lite frukost sen ska jag göra mig iordning så ska vi åka till mamma o dom.. orkar inte bara sitta hemma, irritation

på återseende!
//TucciT :D

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-12-14 10:41:51

söta bilder :)



Svar: Jo jag tyckte Alice också var jätteduktig, men det roliga är att det är alltid 2orna som lyckas bäst, så det var nog bra ändå att Alice kom 2a :)

Postat av: Marre

Publicerad 2008-12-14 19:41:34

Vad mysigt det verkar :) Helt ofattbart att det redan är tredje advent. Det går så fort nu alltså :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-12-15 08:50:57

Tack hihi..



jo de e sant.. de brukar gå bättre för tvåan :) Krams

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-12-15 08:53:57

joda de var så mysigt så :) ler..

nee de e ofattart vad tiden bara rinner iväg..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela