Välkommen!

Härlig dag :D

Publicerad 2008-12-04 22:54:43 i Allmänt

22.52

Får bli ett lite kort inlägg här idag bara. varit iväg hela dagen kom nyss hem... först var jag o träffade Caroline o Lucas.. alltid klika trevligt..  sen bar de av till Kalmar med Bengan för jag skulle till sjukhuset o väga mig.. 3,3kilo ner :D weeeiii vad glad jag blir.. nu e man 2 kilo under översta gränsen på normalvikt o de känns så jävla underbart :D ler.. sen var jag o Bengan på ikea o Mediamarkt o lite så.. sen åkte jag till mamma o pappa o käkade lite sen tillbaka till Bengan nu ikväll o bara snacka skit o umgåtts.. mkt trevlig dag.. nu står jag me lite julgodis igen innan de e dax för sängen...

Imon sätter sig min sötis på tåget för o komma ner till mig... saknar dig så himla mkt. ska bli så skönt o få krypa ner o kramas o gosa med dig igen.. längtar så de gör ont nu :D

Aja de får bli allt för idag..

Kram kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2008-12-05 08:37:21

Gud så underbart att väga inom "normalvikt". Vad duktig du är!

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-12-05 09:54:42

AW tack hihi.. joda.. nu börjar jag känna mig lite mer normal haha.. 35 kilo ner nu så de e ju rätt så bra :D Kram

Postat av: amanda

Publicerad 2008-12-05 10:11:17

Jasså kommer pojken din idag:) Va mys! Är det bättre med dig nu? kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-12-05 10:12:20

nee han kommer hit imon.. men han ´åker hemifrån idag :P haha. tar ju sin lilla tid o åka.. ler..



nja de e lite bättre iaf... själv då? Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela