Välkommen!

Idol..

Publicerad 2008-12-05 21:39:39 i Allmänt

21.30

Jaha då e man ute hos mamma o pappa o käkat pizza o kollat på idol.. TYVÄRR så trot jag den heta Robin åker.. tanken slog mig.. gjorde juryn såhär med mening för o få Kevin o Alice i finalen? :O De lär man aldrig få veta men ändå.. hehe

Dom var iaf bra ikväll o Alice var tillbaka med sin attetyd som jag tidigare gillade me henne.. mkt bra!!!!

Kan man bli annat än "kär" i denna påg? ;) :P haha
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.754302   ------ Kolla in klippet.. haha så charmig.. går tyvärr inte vad jag hittat lägga in klippet från idols hemsida så får bli länk...

Nu ska jag fortsätta prata me lilla Caroline


På återseende
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela