Välkommen!

Julafton

Publicerad 2008-12-25 11:02:17 i Allmänt

10.28

Jaha nu har julafton varit.. o den var helt underbar.. hihi.. har nog bland den bästa familj man kan tänka sig..

Dagen började me att jag gick upp o gjorde mig iordning fint o så sen åkte till stationen för att hämt min kära brossa.. så himla kul o träffa honom igen :) Älskar min bror massa.. saknar honom så när han inte bor här längre.. Aja iaf.. efter de så åkte vi en snabb runda till farmor o hälsade god jul.. där mötte vi även på Kerstin.. min faster.. efter det åkte vi hem till mig o bara tog de lugnt o började me maten o så.. efter ett tag kom mamma o pappa.. då drack vi först glögg sen satte vi oss o käkade.. mumms :)

Efter maten satte vi oss vid tvn.. fast började me julklapparna samtidigt.. hihi..


Bästa julklappen iår :D En TV.. weeii så glad jag blev.. plus en ny dvd så nu kan jag se filmer utan problem :)


Fick massa fina julklappar juh.. här kommer dom..

 Dvdn.. med uttryckta pengar som symboliserade att jag fick en TV :D

 Självklart Idol-skivan :) Sitter o lyssnar på den nu.. bra..

 Filmer :)

 Scrubs :) Weeii

 Bara David som kan hitta på sånna här roliga klappar :D

 Mysbyxor.. jätte sköna.. måste skryta.. storlek 170 :P

 Fleeströja.. härlig :D

 Snygg kofta :) Svårt o se på denna bild dock..

 Gamla tv:n

 Nya Tv.n :D weeeiii

 Jag i mina nya mysbyxor o koftan :)

Jao jag tycker jag fick mycket i julklapp o fina saker som jag ville ha.. ler.. ändå så är de fler julklappar som väntar tydligen.. mamma o pappa har nån mer till mig.. o bror o David har nåt mer dom me :D Weeii.. spännande :)

Sitter just nu o lyssnar p IDOL cdn.. den e ritkigt bra måste jag säga :) Ler.. jag o Idol :P haha..

Får ju inte glömma den första julklappen som fick tårar i mina ögon.. de fick tv.n o dvd.n me.. men denna har en annan betydelse.. pappa har suttit o gjort en kaländer till brossan o mig när vi var små.. vars en såklart.. här ska ni få bilder från den :) Sååå himla fint gjort :) Kul att pappa lagt ner sån tid på paket till oss :)

    
    
   
Visst var den fin? ;) hihi

Jao efter julklappsudelningen spelade vi lite kort o så.. umgicks o tog de lugnt.. kokade o åt gröt.. å självklart bjöds de på massa godis :)..  sen kopplade pappa o brossan in min nya tv.. så då blev  de för hela familjen o se mamma mia.. sen vid typ halv två inatt så åkte mamma pappa o brossan hem.. så de var min julafoton det :) ler..

Här ska ni få lite mer bilder från dagen.. :) ler.. kommer komma fler senare nån dag lr så.. som vi tagit me pappas kamera :) hihi..

Jag på julafton :) Man måste ju ta lite ego bilder.. de hör liksom till ;)
    

Julklappsutdelningen :) Är ju de bästa på julafton haha.. skämt o sido.. men jag e som ett barn på julafton :D
    
     

Granen o julklapparna :)
 

Började snöa o de blev en vit jul.. fan så glad jag blev :D


Mina julhjärtan som jag gör varje år typ :)
   

Julgodis ;)


De är nog allt jag har o erbjuda för tillfället :) ler.. kommer mer sen :) .. Tack min familj för en underbar julafton :) O nu fick jag en utmräkt idé.. nu har jag en dvd som tar alla skivor o som jag kan använda som cdspelare också ju.. så nu kan jag ta min lilla fjuttiga stereo o flytta ut i köket.. eftersom den i köket är trasig.. hihi så nu har jag fixat de me.. eller aa ska fixa nån dag.. haha.. nu måste jag gå o äta lite.. o sen börja göra mig iordning..

Faaaaan vilken skallaverk jag har :( Snyft

Men god fortsättning på er alla :)

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-12-25 11:49:50

God Jul Tess



ni verkar ha haft en underbar jul tillsammans :) hade varit mysigt att vara med men hoppas det blir lika trevligt och mysigt på Lördag då jag kommer med storm :)



Vilka trevliga julklappar :) e det bara jag som kan komma på såna julklappar...kul :) å mer komer det :)



Du var verkligen jätte snygg igår :)- Å den där kalendern måste man ju få kolla in, kul ide :) å jag lovar att äta en massa godis om det finns några kvar så klart ;)



Ses snart...kram

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-12-26 00:10:21

god fortsättning! :)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-12-27 09:48:42

God jul till dig me David :)



joda vi hade verkligen en underbar jul.. ler.. aaa hade varit mysigt om du vasr med ocså.. men idag du då blir de julafton igen ;) weeiii...



haha yes.. undra vad de e mer som kommr.. e väldans nyfiken nu ju ;)



Tack weeii--- haha japp du ska få kolla i min kalender:)



Klart de finns kvar godis.. har ju sparat till dig:) weeiii



Ses idag :D Kraam

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-12-27 09:50:31

Tack desamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela