Välkommen!

Julfest

Publicerad 2008-12-18 09:34:50 i Allmänt

09.28

Morrn morrn.. Nu har man precis vaknat, fast inte sovit alls bra faktiskt..

Igår var jag ju på julfest me jobbet.. mkt trevligt måste jag säga att det var :) ler.. Jätte bra framträdande o så..

Idag lir de o träffa Malin Melwin Caroline Lucas Madde o Oliver :) hihi.. skoj skoj... så ska snart börja göra mig iordning :) Tänkte bara sätta mig o läsa lite loggar först eftersom jag inte läst bloggar på läääänge :O hihi..

Aja här kommer iaf bilder från igår..

Såhär såg jag ut igår :) Innan jag skulle åka..


En bild lite nämre :)


Tyvärr blev denna bild lite suddig :( Men de får gå ändå.. Jag igen.. med ytterkläderna på mig :) Köpte denna jacka härromdagen.. fick den av bror o David i julklapp.. TACK så jätte mkt till er :D E sååå lad för min nya jacka:) hihi ..Nu får ni se lite mer hur jag ser ut i den så ni vet vad ni gett mig;)


O En lite nämre bild me :)


Sådär ja de var allt för nu... vad tycker ni om mig? ;) Hihi

Puss o Kram på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2008-12-18 11:31:09

shit va du minskat då:O. Jättefin är du:)

Postat av: Marre

Publicerad 2008-12-18 15:50:18

Jättesnygg röd topp! Ser lite korsettliknande ut, är den det?

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-12-19 11:18:24

Jaså har jag minskat så mkt nu? :) hhi.. jo en del iof ;) hihi.. tack så jätte mkt de värmer :D

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-12-19 11:19:37

Tack hihi.. yes den är korsettliknande :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela