Välkommen!

Julfika med släkten

Publicerad 2008-12-30 09:56:31 i Allmänt

09.39

Morrn alla..

Vill börja me o be om ursäkt att jag e en himla dålig uppdaterare här.. hmm.. men tänkte ta o skriva lite grann nu iaf o lägga upp lite bilder..

I fredags så var de julfika med släkten hemma hos mig :) De var himla trevligt o mysigt måste jag säga.. Sara min kusin var ju hemma från götet så alltid kul o passa på o ses då ju :)

Här kommer lite bilder.. mer bilder kommr när jag varit i tömt farsans kamera ;)

Massa godis har jag o bjuda på ;)
   

Jag hade självklart på mig min fina kläning som jag hade lovat :P


Mysigt hade vi de.. med lite tv i bakgrunden :)


Haha släkten då va :P kommer fler kort på de sen av farsans kamera :)
 

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT :)

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2008-12-30 23:22:08

Ni har ju hur trevligt som helst synd att jag inte var där massa gott godis. Men nu är mina systrar här. Ett trevlit gott slut till er alla. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-30 23:23:41

Ni har ju hur trevligt som helst synd att jag inte var där massa gott godis. Men nu är mina systrar här. Ett trevlit gott slut till er alla. Kram



2008-12-30 @ 23:22:08

Postat av: Svar till Faster

Publicerad 2009-01-02 15:56:11

jaa hihi synd du inte var h.. klart vi har de mysigt ler.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela