Välkommen!

Kalmar me bror o David:)

Publicerad 2008-12-30 10:08:14 i Allmänt

09.58

I söndags var jag o David o brossan i Kalmar, skulle kolla lite på rean o ut o käka o lite så..o jag skulle köpa Wii som jag fick av mamma o pappa i Julklapp.. weeiii.. haha..  Men överallt var wii slut.. men jag fick iaf ett par jeans av brossan o sen köpte jag en tröja.. O inte minst jag kostade på mig en dammsugare som dom sålde ut för 1000 spänn nu.. ler.. en tyst dammsugare, så nu kanske jag kan städa lite mer iaf utan o behöva nästan ligga o gråta efter jag dammsugt för mitt huvud sprängs typ..

Brossan bjöd på grekisk buffe.. mumms så gott de var :) Ler.. Finns nog inte så mkt mer o säga om just det.. men de var iaf en helmysig dag :)

Här kommer lite bilder :)

Min goooda mat..  mumms


Snygga David ;) :P


Söta(?) Jag :P hihi


Underbaraste bror man kan ha o jag :) Visst e vi söta syskon? ;) hihi


När vi kom hem så började jag göra mig iordning för min "dejt" haha.. kul o kalla de dejt.. ler.. men jao beror ju på hur man ser på det.. hihi.. men de blev iaf mkt lyckat o vi hade så trevligt så :) mer får ni inte veta :P haha

Såhär såg jag ut.. dålig bild.. men hade iaf på mig min nya mysiga kofta jag köpte i Kalmar på dagen :)


Sen måste jag passa på o klaga lite på er också.. kanske därför man ej uppdaterar längre? haha.. för ni skriver aldrig nåt om min blogg o kommenterar längre :O E de folk som fortfarande läser tro? Eller har jag tråkat ut er totalt? haha..

Nee nu måste jag göra mig klar.. Caroline kommer vid elva o hämtar min för vi ska åka o handla me dom andra tjejerna till nyår :) Ler.. Fast jag mår inte så bra idag.. har så himlans ont i magen igen.. blä..

Aja men vi hörs..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-12-30 10:23:28

jag vet jag är dålig på att kommentera måste bli bättre på det jag med. men det är inte så måånga som kommenterar hos mig heller så det beror nog på att det har varit jul...



jätte snygg tröja :)

Postat av: Elin

Publicerad 2008-12-30 15:45:49

anntar att ni var på Zorbas och käkade.. det ser så ut på bildern iaf.. det är ju ett ställe jag aldrig mer ska gå till..ursel mat och ursel service.. när vi var där tog det nästan 20 min innan dom bara kom och frågade om vi ville ha menyn. hallå lr! DÅLIGT. sen tog det mer än en timme innan vi fick maten. nästan 2 kanske.. när vi hade väntat ett bra tag, kommr dom ut och säger att dom glömt att tina köttet. så dom tinar det i micron, vilket gör att köttet blev SEGT och absolut inte gott. inga sprit rättigheter.. ne fy vilket dåligt ställe.. hoppas ni fick bättre mat.

Postat av: Marre

Publicerad 2008-12-31 11:05:16

Nu var det ju ett tag sedan jag köpte mitt wii men ett bra tips är att spana på prisjakt.nu eller pricerunner.se och få det hemskickat istället. Det kan bli billigare eller kosta samma som att åka och köpa det i affär :)



Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-12-31 16:13:21

Heeej.. god fortsättning :)



Näe jag har kollat där o de billigaste e ediamarkt för så billigt e de inte o skicka efter nån stan ssom de står på prisjakten lrpricerunner.. ktam

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-01-02 15:51:15

hehe de e lugnt.. ler.. mjo fast nu börjar kommentarerna komma igen :) e ng som sagt fr de vrt jul.. kram

Postat av: Svar till Elin

Publicerad 2009-01-02 15:52:17

yes vi var där o käkade, o e e jätte gott. alltid varit bra servis o mat när vi varit där.. ler.. o så e de bra för jag får äta som barn där o de e inte överallt man får det.. :P KRaam

Postat av: Svar till Elin

Publicerad 2009-01-02 15:53:00

yes vi var där o käkade, o e e jätte gott. alltid varit bra servis o mat när vi varit där.. ler.. o så e de bra för jag får äta som barn där o de e inte överallt man får det.. :P KRaam

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-02 16:03:49

jo det va bra när det va andra ägare. men dom som är nu, är värdelösa. enligt mig o Andreas iaf..hallå en resturang ska ju inte glömma ta upp kött och att få vänta i evigheter på menyn.. man kan inte ta förgivet att folk vill äta buffe.. haha

Postat av: Svar till Elin

Publicerad 2009-01-02 16:05:53

nee sj'övklart inte... de var dligt.. men bara sa de att när vi varit där dom få gångerna så har de varit okey

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela