Välkommen!

Kärlek

Publicerad 2008-12-23 14:14:39 i Allmänt

14.09

Jao de e kärlekens tid.. o jag sitter här ensam i min lägehnet med julmusiken som strömmar ut mina högtalare.. önskar jag fick känna lite kärlek.. men inte.. blä.. imon får jag iaf kärlek av min familj o vi ska ha de så himla mysigt :) Synd bara att julen tgar slut så snabbt.. o vad e de för julväder då? Shit värsta solen o grönt ute.. hmm.. jaja detta me kärlek.. e de nån som kan visa lite kärlek? hihi.. tror jag får ta o försöka träffa den där killen.. av honom känner man kärlek.. även om de inte e så att vi e kära.. :) ojoj de där låter kanske fel.. mene aa.. skit samma.. nu skrev jag så o då får de bli så :)

Jag e lite flumm idag tror jag :O Ska snart ner i handla de sista.. lite julnötter o lite annat smått :)

En viss liten tjej skrev till mig idag på msn.. varför har hon mig ens på msn? Daah.. haha.. hmm.. ibland blir man förstummad av vad folk tror om sina partner? Iof vem vet.. jag var också sån o jag hade ju rätt så.. varför inte?..

Nu ska jag nog ta o ringa mamma o se hur långt hon kommit..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela