Välkommen!

Kök o hall

Publicerad 2008-12-05 18:11:08 i Allmänt

18.02

Aha får la ta o lägga ut bilderna från mitt kök o min hall med nu då.. hihi.. innan jag åker o hämtar pizza o sen ut till mamma o pappa för o se idol :D...  e super nöjd med dom två :).. köket o hallen alltså :P haha..

Puss på er

På återseende!
//TucciT

Så mys i min hall :)


Fin fint ;)


Jätte söta tomtar i min hall :D


Även spegeln i min hall måste ju smyckas ut lite ;)


O så ör de ju juligt i mitt underbara kök, e så himla nöjd me de så de finns knappt :D


Mina nya gardiner.. sååå fina är dom tycker jag :D


Myspys ;)


Fläkten ;)


Mina små söta grisar.. hihi jag bara föll o blev så kär i dom när jag såg dom :D ;)


Min årliga tomtesamling på micron ;P


Glöm nu inte o lägga lite kommentarer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela