Välkommen!

Lussebak :D

Publicerad 2008-12-10 10:02:42 i Allmänt

09.40

Hej hej nu ska ni få lite bilder o annat gott från igår..

Just nu bara sitter jag hör o donar me bloggen, ska snart hoppa in i duschen.. Erik ligger o sover han.. som vanligt :P
I eftermiddag sen blir det o åka till mamma o pappa, Erik ska hjälpa pappa me lite saker till tippen o så.. o mamma o jag tror jag att vi tar o färgar våra hår :) weeei... vi var ju o klippte oss igår. kanon :D

Aha annars igår då.. hmm.. först tvättade jag hela morgonen.. sen åkte vi med mamma till läkaren för jag skulle lämna urinprov också.. de visade inte fint alls.. igen.. så fick tid direkt till läkaren jag me.. kan vara mina njurstensproblem som kommit tillbaka.. jag hoppas fan inte de.. men har ont i njurarna.. får mer svar på odling o så på fredag typ.. o om jag sk äta mediciner igen lr vad som händer.. efter de så åkte vi o klippte oss.. eller aa mamma o jag klippte oss.. blev kanon.. sen var de lte snabbt in i nån affär bara sen var de för Erik o mig hem o baka lussekatter o lussebullar. mumms så goa dom blev :D weeii

Nu får bilderna prata för sig istället.. för nu pallar jag inte skriva mer just nu:P ska tta o se ett avsnitt av andra avenyn.. passa på när han sover :P

På återseende!
//TucciT

Lussebak :)



    

Jag o min nya frill ;)


   
  

Min darling :)


 

Vi <3 Haha .. DAVID kolla mitt "mode face" hahaha.. you know what i meen ;)


 

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2008-12-10 10:07:31

hejsan vad fin du ble när du klippte dig :P hehe ha det bäst kram

Postat av: Svar till Caroline

Publicerad 2008-12-10 10:09:28

haha okey tackså jätte mkt :) ler.. Krams

Postat av: David

Publicerad 2008-12-10 17:58:27

hihi...ja jag ser det är riktigt bra, öva på du för i jul måste vi ta nya kort :)



Gott med lussebullar :) Å vad snygg du blev i håret. Jag har med klippt mig men det blev inte alls som jag hade velat...tyvärr



kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-12-10 19:30:07

hihi japp de msåte vi verkligen göra :D ler.. haha japp visst ler.. jag övar på mina poser ;).-.



aa de e gottit värre ler.. tack så mkt. hihi.. jag blev nöjd.. men färgar de nu o de blev inte alls bra.. så hgåller på o göra om de nu.. så nu blir de nog mlrkt igen :( föröskte öra blont me en färg som jgått skit bra förrut.. men nu blev de bara orange.. fast att jag hade blont under. as skumt..



Ses snart.. saknar dig..

kram

Postat av: Bjanca

Publicerad 2008-12-10 20:14:04

Väldans snygg du blev =) och de där lussekatterna ser smarriga ut. Kan du inte skicka över några till mig? Är sjuk och ligger bara hemma snyft ;-)

Postat av: Svar till Bjanca

Publicerad 2008-12-13 10:27:37

Tackar så jätte mkt Hanna :) ler.. hehe mjo skulle åkt till dig me några ju :P hehe.. hoppas du mår bättre nu? :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela