Välkommen!

Melwin

Publicerad 2008-12-17 09:43:03 i Allmänt

09.39

God morgon :)

Var ju hos Melwin igår o tog några kort iaf.. så ska väl dela med mig av dom lite :) Orkade inte lägga in dom igår kväll..

Idag mår jag sådär, har en jävla huvud o magvärk.. annars mår jag okey faktiskt.. sovit lite bättre inatt.. är väl för mina spänningar har släppt..

Idag blir de julfest me jobbet då.. hihi.. ska vara där vid fem tiden ungefär :) Ska bli najs. inte träffat mina arbetskamrater på länge nu ju :O

Aja här kommer lite underbara bilder iaf :D

Kram på er

På återseende!
//TucciT









Är han inte underbar? :)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2008-12-17 12:28:43

Han är jätte söt!! ^^ barn & bebbisar är underbara jhu!!.. Gillar din nya frissa med riktigt snygg ^^



Ahh, men det kanske är till de bättre de är med erik då! önskar dig all lycka iaf.. :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela