Välkommen!

orkar kanppt...

Publicerad 2008-12-16 22:33:23 i Allmänt

22.29

...Uppdetra min blogg... är så trött så de finns inte men har inte ro o lägga mig än.. men snart ska jag göra det.. de e en sak som e säkert :P

ikväll blir de o sova ensam... de kommer bli tomt utan dig Erik.. men du verkar inte så ledsen så de e skönt de på ett sätt men jävligttungt på ett annat.. hmm.. jag blir förvirrad..

Idag efter jag lämnat Erik på tåget så var jag hos Malin o var där tills nu ikväll.. mkt mkt trevligt :)

nee de e väl de som hänt.. eller egetnligen har mkt hänt.. mene aaa..


3 månader 2 veckor 4 dagar.. men jag tror detta är de bästa ...



Nee nu ska jag göra mig iordning för natten iaf..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-16 23:55:11

Tråkigt att det inte verkar funka för er!



Ja hans lägenhet är skit fin...lite avis =)Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-17 09:26:44

Tråkigt att det inte verka funka, få jag fråga varför?

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-17 09:30:32

<mjo visst e de tråkigt men men...



hehe mjo den såg läcker ut :) Kram

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2008-12-17 09:32:25

Är fööööör olika, ligger på för olika mognadsnivå..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela